Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reabilitare in cadrul proiectului "DRUMUL VINULUI: PAULIS ? GHIOROC ? COVASANT ? SIRIA? judetul Arad


Anunt de participare numarul 113692/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731100, Email:  [email protected], Fax:  0357.731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reabilitarein cadrul proiectului "DRUMUL VINULUI: PAULIS ? GHIOROC ? COVASANT ? SIRIA?judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Arad, - DJ 708B intre km 0+000 (desprindere din DN 7 in comuna Paulis) si km 18+790 (intresectia cu DJ 709 in comuna Siria).
Drumul DJ 708B tranverseaza localitatile: Paulis, Minis, Ghioroc, Cuvin, Covasanat, Siria.
- DJ 708C intre km 0+000 (desprindere din DN 7 in comuna Sambateni) si km 5+300 (in comuna Ghioroc la intersectia cu DJ 708B).
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarilor de reabilitare din cadrulProiectului "Drumul Vinului: Paulis-Ghioroc-Covasant -Siria" Moneasa" conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de reabilitare din cadrulProiectului "Drumul Vinului: Paulis-Ghioroc-Covasant -Siria" Moneasa" conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 45, 091, 328.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 650.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-POR 2007-2013 (POR 2007 - 2013); Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR);bugetul de stat, bugetul local, credit bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere-subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 1.1, Fisa de ?Informatii generale? formular nr. 2, Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formularul nr. 4, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare eliberat de ORC. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) in domeniul de activitate afferent obiectului prezentei achizitii, sa fie de minim: 80.000.000 lei;Ofertantul va prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarilor. Se vor prezenta documente (de ex: scrisori de confort emise de institutii bancare) prin care ofertantul demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni (conform graficului de executie propus in oferta tehnica) dar nu mai putin de 10.000.000 lei si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta/completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate ? Formular nr.8; formularul nr.5 - Experienta similara; recomandari; Se solicita prezentarea unei liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor Formular nr. 9; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari - Formular nr. 13;In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloace fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului trebuie sa prezinte contractele/ conventiile de inchiriere;Se solicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc). Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani de activitate ? Formular nr. 10;
- Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract- Formular nr. 11;
- Pentru personalulminim solicitat Se vor prezenta CV-uri in format european, copii in conformitate cu originalul, dupa atestate, certificate, diplome. Pentru intreaga echipa se solicita dovada contractului de munca sau copie, in conformitate cu originalul. In cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezinta contractele/ conventiile de colaborare, etc. delaratie de disponibilitate?Formular nr. 12. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15. ISO 14001 similar cu obiectului prezentei achizitii, sau echivalent; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora - Formularul nr. 16, acord subcontractare Formular nr.16A; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ? Formular nr. 17A, acord de asociere Formularul nr. 17; ISO 9001 similar cu obiectului prezentei achizitii, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare) unul sau cel mult 2 contract/contracte similar/similare (lucrari de drumuri sipoduri) care cumulate sa fie in valoare minima de: 45.000.000 lei, fara TVA;Se solicita cel putin urmatoarele: min 2 statii de preparat mixturi asfaltice, mobile, performante cu o productivitate totala de cel putin 240 t/ora; autobasculante pentru transport mixturi asfaltice ? min. 10 buc.; autobasculante pentru transport materiale de constructii? min.10 buc; autospeciala cu matura mecanica ? min. 2 buc.; autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) ? min 1 buc.; repartizator de asfaltcu raport de inspectie tehnica valabila? min 4 buc.; vibrocompactor cu cilindru lis si tractiune integrala de cel putin 8 t; vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 5 buc.; compactor cu pneuri de cel putin 18t - min 2 buc.; pompa de beton - min 2 buc.; macarale de cca 30t -min 1 buc.; transportoare de beton - min 4 buc. ;
- vibratoare cu lance - min 3 buc.; autogredere - min 2 buc.; buldoexcavator - min 6 buc.;buldozermin 3 buc.; excavator - min 5 buc.; incarcator frontalmin 5 buc.;freza pentru imbracaminti rutiere min 3 buc.; laborator de gradul II , autorizat ISC; Minim o statie de betoane fixa cu o productivitate de minim 40 mc/ora sau mobila cu o productivitate de minim 40mc/ora. Personal minim solicitat: -coordonatorul de proiect, inginercu cel putin 10 ani, experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate dovedind implicarea in derularea a cel putin 2 contracte. Se vor prezenta, in copie, certificate/ recomandari; minim 2 ingineri responsabili tehnici cu executia cu experienta specifica minim 5 ani;minim un responsabil cu calitateacu experienta specifica minim 3 ani; minim 3 ingineri drumuri si poduri cu cel putin 5 ani experienta in lucrari de drumuri; minim 2 ingineri topografi cu cel putin 5 ani experienta specifica in derularea unor lucrari de drumuri;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor fi invitati la aceasta etapa ofertanti care au depus oferte admisibile elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
87
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; reprezentantii ofertantilor (CI si imputernicire);reprezentantii UCVAP(dupa caz);dupa caz expertii cooptati;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 24 luni de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor.- Executarea obligatiilor contractuale de catre executant se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data primirii ordinului de incepe a lucrarilor pana la data de 29.05.2013.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA (cale de atac)
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494650, Email:  [email protected], Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD- SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357/731100, Email:  [email protected], Fax:  0357/731284
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer