Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reabilitare a imobilului Scoala cu clasele I-IV nr.2 Todireni


Anunt de participare numarul 39223/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Todireni (Consiliul Local Todireni)
Adresa postala: com. Todireni, nr. 64, jud. Botosani, Localitatea: Todireni, Cod postal: 717395, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Todireni, Tel.0231574791, In atentia: Butnarasu Vasile, Email: [email protected], Fax: 0231574791
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reabilitare a imobilului Scoala cu clasele I-IV nr.2 Todireni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-IV nr.2 (Ceir) com. Todireni, jud. Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare a imobilului Scoala cu clasele I-IV nr.2 Todireni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de reabilitare a imobilului Scoala cu clasele I-IV nr.2 Todireni
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 2.500 lei RONgarantie de buna executie in suma de 5.000 lei RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G.R. 919/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice romane sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formularele A si 1Asi Cazier judiciarDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Solicitat¦Cerinta obligatorie: completare formular Bconfirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, respeciv Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si, respectiv, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la 30/06/2007, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), respectiv: -D.G.F.P.- Administratia financiara;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;Persoane juridice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Solicitat¦Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita informatii cu privire la: declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform anexei nr. 2informatii generale . Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim ___________ lei (echivalent in euro la data __/__/2007); rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, respectiv bilanturile contabile din anul 2004, 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la: declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform anexei nr. 2informatii generale . Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim ___________ lei (echivalent in euro la data __/__/2007); rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, respectiv bilanturile contabile din anul 2004, 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita informatii cu privire la: declaratie cu principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, conform Formularului T3, in care sa se regaseasca cel putin o lucrare ca natura si complexitate cu obiectivul supus licitatiei.Se vor prezenta contractele de executie, proceseleverbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniSolicitat Nesolicitat Se solicita si completarea anexei nr. 3 experienta similara. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari se solicita completarea Formularului nr. F si curriculum vitae personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform Formularului nr. E si Listei ce cuprinde cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5926/14.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 12:00
Locul: sediul consiliului local Todireni, com. Todireni, nr. 74, jud. Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare aContestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, et.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118091 sau 0213118094
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer