Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reabilitare la scolile din zona I-a a Proiectului "Inundatii 2005"


Anunt de participare numarul 10296/16.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4181, In atentia: Magdalina Diacenco, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231/515020, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reabilitare la scolile din zona I-a a Proiectului"Inundatii 2005"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sc.I-VIII sat Radauti Prut
Sc.I-IV sat Hudesti corp ASc.I-VIII sat Cristinesti
Sc.I-IV sat Pomarla
Sc.I-VIII sat SuharauSc.I-VIII sat Smardan, com.Suharau;
Sc.I-VIII sat Cordareni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare la imobilele (scolile) ce fac parte din zona I-a a Proiectului Reabilitarea institutiilor de invatamant din judetul Botosani afectate de inundatiile din anul 2005.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executia lucrarilor de reabilitare la 7 (sapte) scoli
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 246, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.06.2007 pana la 10.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 8500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE 2003 - Coeziune Economica si Sociala- componenta , ,Infrastructura regionala si locala Inundatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata a grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratiepe proprie raspundere privind eligibilitatea, conf. form. A si A1;b) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, conf. form. B sicertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la 31/03/2007, respectiv: -D.G.F.P.- Administratia financiara;
-Primarie.c) certificat emis de O. R. C. de pe langa Tribunal - document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;
d) cazier judiciar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) decl. priv. cifra de afaceri in dom. de activ. aferent ob.contractului din ultimii trei ani, cf. inform.gen. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 2000000 lei(echiv. in eur la data 16/04/2007);b)rezultatul exercitiilor fin. pe ultimii 3 ani, resp. bilanturile din 2004, 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-princip. lucr.efect.in ultimii 5 ani, cu cel putin o lucrare similara
- dotarea cu pers. de conducere si pers. resp. pt. indepl.contr. de lucrari-dotarea tehn. a op. ec. pt. indepl. coresp. a contr. de lucr.
-prez.dosar priv. sist. propriu de cond. si asig. calit.
-inf. priv. subcontr. si specializarea acestora
-inf.priv.asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
durata de executie
10%
Descriere:
2.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
3.
pretul ofertei
80%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4614
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2007 12:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Reabilitarea institutiilor de invatamant din judetul Botosani afectate de inundatiile din anul 2005- Programul PHARE 2003 - Coeziune Economica si Sociala- componenta , ,Infrastructura regionala si locala Inundatii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. IV, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231515020, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer