Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate in Sectorul 4 , cuprinse si aprobate in Programul anual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz.


Anunt de participare numarul 80817/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian CORMOS, Tel.021.336.03.60, In atentia: Adrian CORMOS, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate in Sectorul 4 , cuprinse si aprobate in Programul anual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 4.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 414, 450, 229RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat: 1.852.353, 78 lei, fara TVA; valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat: 36.736.492, 78 lei, fara TVA;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate in sectorul 4, asa cum este prevazut in OUG 18/2009 si a Metodologiei de aplicare a acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare termica pentru un numar de 300 blocuri situate in sectorul 4.
Valoarea estimata fara TVA: 414, 450, 229RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare de600.000 lei.Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractelor subsecvente, fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei Sectorului 4 si alocatii de la bugetul de stat, prin MDRL, alte surse de finantare legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizarea notariala a acordului de asociere, inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator original sau copie legalizata emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului; 2.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat; 3.Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale; 4.Declaratie privind eligibilitatea; 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Certificat de inregistrare fiscala; 8.Cazierul fiscal conform H.G. 31/2003; 8.Fisa de informatii generale despre ofertant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla);
2.Declaratia privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani, sa fie cel putin 90.100.000 lei.2.Lichiditatea generala, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): peste 100%;3.Solvabilitatea patrimoniala (2006, 2007 si 2008): peste 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 5 ani privind lucrari de reabilitarea termica a unor cladiri;
2.Declaratie privind numele persoanelor care vor raspunde de indeplinire viitorul contract si specializarea acestora.
3.Certificatul ISO 9001/2001 sau alt certificat echivalent pentru lucrari de constructii.
4.Agrementul tehnic pentru producatorul de profile PVC si copia certificatului ISO 9001/2001.
5.Agrementul tehnic pentru producator si copia certificatului ISO 9001 sau a altui certificat echivalent privind producerea termosistemului.
6.Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru lucrari de constructii.
7.Declaratie privind dotarile specifice , utilaj, echipament tehnic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara: 5.100.000 lei, fara TVA, din cumulul a trei contracte - se vor prezenta copii ale contractelor si recomandari.2.Personal raspunzator de derularea contractului : cel putin cinci ingineri constructori, specializarea constructii civile, cel putin trei ingineri constructori, specializarea instalatii, cel putin o persoana atestata, conform legii, ca responsabil tehnic cu executia Constructii civile, cel putin doua persoane atestate, conform legii , pentru lucru la inaltime si montaj de schela, cel putin o persoana atestata, conform legii, camanager al sistemelor de management al calitatii, cel putin o persoana atestata, conform legii, camanager al sistemelor de management de mediu, cel putin doi specialisti in domeniul calitatii.4.Utilaje, echipament tehnic: un utilaj de taiat la doua capete profile pvc, un utilaj de lipit la doua capete, un utilaj de debavurare, o freza de teu, un utilaj taiere bagheta, un utilaj de taiere armatura, o masa montaj feronerie, un utilaj calare sticla pe cercevea, o masina insurubare, un pantograf , un utilaj frezare drenaje si cel putin 10.000 mp schela metalica, zece autoutilitare de transport marfa = 3, 5 to , o autopompa pentru beton a carei inaltime de lucru sa fie peste 40m, cinci autocamioane de transport = 30 to si cel putin o automacara cu un regim de lucru de peste 40m, zece toalete ecologice (inclusiv serviciile aferente) si zece containere de 7 mc pentru deseuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Valoarea coeficientului de transfer termic al ramei de PVC
5%
Descriere:
3.
Valoarea coeficientului de transfer termic al geamului termoizolant
5%
Descriere:
4.
Numarul de cicluri inchis-deschis garantat pentru ferestre
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 13:00
Locul: Primaria sectorului 4 - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa.Reprezentanti desemnati de UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se gaseste in SEAP, atasata anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.319.16.88, Email: [email protected], Fax: 021.319.82.46, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Dezvoltare Urbana
Adresa postala: B-dul George Cosbuc, nr. 6-16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040530, Romania, Tel.021 3 360 360, Email: [email protected], Fax: 021 3 360 360
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer