Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate in Sectorul 3 , cuprinse si aprobate in programul anual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit


Anunt de participare numarul 79700/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: MARIA DRAGHICI, Tel.318.03.36, Email: [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate in Sectorul 3 , cuprinse si aprobate in programul anual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Blocuri de locuit din Sectorul 3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 417, 777, 484.8RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor situate in Sectorul 3 , cuprinse si aprobate in programul anual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata a se realiza pe durata acordului cadru: 322 blocuri
Valoarea estimata fara TVA: 417, 777, 484.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Pentru a participa la licitatie ofertantii vor prezenta o scrisoare de garantie bancara in valoare de200.000 lei. Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita conform Formularului VI.3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat si alocatii de la bugetul de stat, prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei precum si alte surse de finantare legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii acordului-cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Decl. privind eligib.; decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Oug 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; certificat de atestare privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Certificat contatator; Certificat de inregistrare fiscala; cazier fiscal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente;declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2006, 2007, 2008; Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin 11.000.000 lei;obligatii contractuale in desfasurare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 5 (cinci) ani privind lucrari de reabilitarea termica a unor cladiri existente cu mai mult de 4 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente; prezentarea dovezilor privind executarea in ultimii 5 (cinci) ani a unui contract care a avut ca obiect executia lucrarilor de reabilitare termica a unor cladiri existente cu un regim de inaltime de cel putin 14 m, inclusiv a instalatiilor interioare aferente in valoare de cel putin 1.200.000 lei;Se va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate urmatoarele documente: copii ale contractului/contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora (conform cu originalul); copie simpla a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara; recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte calitatea lucrarilor ca fiind cel putin buna; personal de specialitate;informatii privind subcontractantii; informatii privind asocierea;informatii privind dotarea tehnica; cerinte minime privind calitatea; Standarde de protectie a mediului; standarde de asigurare a sistemului de securitate si sanatatate ocupationala;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 11:00
Locul: Primaria Sector 3, Str. Parfumului nr. 2-4 , Sector 3, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte; acestia din urma au obligatia sa prezinte imputernicirea si un act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3198246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3- DIRECTIA JURIDICA SI PATRIMONIU
Adresa postala: Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.021/3180336, Fax: 021/318036
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer