Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reabilitare termica la 12 blocuri de locuinte din orasul Topoloveni , Arges


Anunt de participare numarul 84945/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA BOTARCA, Tel.0248666259, Email: [email protected], Fax: 0248666469, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reabilitare termica la 12 blocuri de locuinte din orasul Topoloveni , Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Topoloveni , Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare termica la 12 blocuri de locuinte din orasul Topoloveni : CU3, CC4, P14, P31, P26, P57, P32, P33, P8, P7a, P14a, P34 constand in : acopris de tabla pe sarpanta de lemn , izolatie termica cu termosistem si zugraveli , inlocuire tamplarie proprie ( masura optionala ) , reabilitare spatiu de intreare in bloc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de reabilitare termica la 12 blocuri de locuinte din orasul Topoloveni : CU3, CC4, P14, P31, P26, P57, P32, P33, P8, P7a, P14a, P34 constand in : acopris de tabla pe sarpanta de lemn , izolatie termica cu termosistem si zugraveli , inlocuire tamplarie proprie ( masura optionala ) , reabilitare spatiu de intreare in bloc
Valoarea estimata fara TVA: 5, 536, 372RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie de 50.000 lei constituita potrivit prevederilor documentatiei de atribuire ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50 % din bugetul de stat, 30 % dinbugetul local20 % din fondul asociatiei de proprietari.Partea de 20 % a asociatiei de proprietari in rate lunare pe parcurul a 12 luni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta : a) declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art 180 din OUG nr 34/2006 , semnata de reprezenantul legal al ofertantului (FORMULARUL nr 1 )
b) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006 , semnata de rezenantul legal la ofertantului (FORMULAR nr 2)
c) Certificat de atestare fiscala emis de Administratia finaciara prinvindobligatiile de plata catre bugetul de stat , valabil la data depunerii ofertei fara obligatii de plata originald) Certificat emis de autoritatea publica locala privind obligatiile de plata catre bugetul localvalabil la data depunerii ofertei fara obligatii de plata -in originalPentru ofertantii straini se accepta orice document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document , se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare oride apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale Formularnr 3b) Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat la oraganele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani , continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor , modul de indeplinire al obligatiilor , beneficiari, si cel putin o recomandare din partea altor beneficiari (FORMULAR nr 4).b)informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune in special pentru asigurarea controlului calitatii ;c) informatii referitoare la studiile, pregatirea, profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie de lucrari(FORMULAR nr 5)d) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din utlimii 3 ani(FORMULAR nr 6). Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului , precum si alte oricaror alti specialist cu sarcini cheie in indeplinirea contractului .e) declaratie referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari ( Formularul nr. 7 )f) standard privind sistemele de management al calitatii : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate din seria ISO 9001 sau certificate echivalenteg) standard privind sistemele de
management al mediului : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate din seria ISO 14001 sau certificate echivalenteh) standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie : Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari de reabilitare termica .Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia , se va prezenta CV al persoanelor responsabile cu executia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pretul ofertei
70%
70
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarilor
20%
20
Descriere:
3.
termen de garantie a lucrarilor executate
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro/ca_pit
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si de contencios administrativ din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. CALEA bUCURESTI , NR. 111, Localitatea: TOPOLOVENI, Cod postal: 115500, Romania, Tel.0248666259, Email: [email protected], Fax: 0248666469, Adresa internet (URL): www.topoloveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer