Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reparati curente, igienizari si reabilitari la unitatile din subordinea DGAPI - Sectorul 2
Anunt de participare numarul 105927/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020362, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL GEANGU, Tel. 021/212.15.44, Email: [email protected], Fax: 021/212.15.44, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reparati curente, igienizari si reabilitari la unitatile din subordinea DGAPI - Sectorul 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 970, 000 si 44, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim un contract subsecvent pe an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului cadru consta in lucrari de reparatii curente, igienizari si reabilitari pentru 92 unitati de invatamant, conform prevederilor Caietului de sarcini, din care cantitatea estimata a se executa in anul 2010 corespunde unui minim de 33 de unitati, restul unitatilor urmand a se reabilita pana la expirarea duratei acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
45233250-6-Lucrari de imbracare, altele decat pentru drumuri (Rev.2)
45259300-0-Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata a se realiza pe durata acordului cadru consta in lucrari de reparatii curente, igienizari si reabilitari pentru 92 unitati de invatamant, conform prevederilor Caietului de sarcini, din care cantitatea estimata a se executa in anul 2010 corespunde unui minim de 33 de unitati, restul unitatilor urmand a se reabilita pana la explirarea duratei acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 970, 000 si 44, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO28TREZ70224510220XXXXX, Trez. Sect. 2 Bucuresti, suma 850.000Lei sau 200.000Euro;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse de finantare constituite conform legii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1.-Cazieruluifiscal si judiciar societate + administratori, aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009.Se va completa Formularul nr. 3.
-Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea medie a cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008 si2009) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 26.000.000 (doua zeci si sase milioane) Lei sau 6.117.647 (sase milioane o suta sapte sprezece mii sase sute patruzeci si sapte) Euro.-Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
Se va competa Formularul nr. 4.
-Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati) pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
-Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se va completa Formularul nr. 5, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.
-Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare.
-Ofertantul trebuie sa sa faca dovada ca detine autorizatie ISCIR, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor pentru:
a. Verificarea tehnica periodica si autorizarea functionarii (aparate consumatoare de combustibili gazosi):
- Cazane murale sau de pardoseala pentru incalzire centrala cu tiraj fortat sau tiraj natural (P= 70 kW);
- Incalzitoare de apa instantanee sau cu acumulare (V