Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reparatii capitale la Punctul Termic al Palatului Parlamentului, inclusiv serviciile privind proiectarea acestora (faza PT+DE)
Anunt de participare numarul 20988/27.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR NR.2-4, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: INTRAREA B4S1 - langa Registratura, Tel.021.402.16.70, In atentia: LUCIA SICHITIU, Email: [email protected], Fax: 021.313.08.89, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reparatii capitale la Punctul Termic al Palatului Parlamentului, inclusiv serviciile privind proiectarea acestora (faza PT+DE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Punctul Termic al Palatului Parlamentului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reparatii capitale la Punctul Termic al Palatului Parlamentului, inclusiv serviciile privind proiectarea acestora (faza PT+DE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.1)
74232100-5-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind serviciile de proiectare si lucrarile ce se vor executa se regasesc in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 673, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2007 pana la 30.11.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-scris.garantie bancara de participare - 65000 lei, valab.90 zile de la data desch.oferte-scrisoare garantie bancara de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE. SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII PENTRU GRUPUL DE OPERATORI NUMAI DACA OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind eligibilitatea2.Decl.privind neincadrarea in prevederile art.1813.Decl.privind indeplinirea obligatiilor: se vor prezenta cert.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata. 4.Cert.inregistrare/cert.constatator emis de ORC de pe langa CCINT cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la RC, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate executarea lucrarilor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil2.cifra de afaceri3.Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)4.Lichiditate generala (active circulante /datorii curente x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.bilantul contabil la data de 31.12.2004, 2005, 2006 vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice2.Se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 13 milioane lei pe ultimii trei ani.3.nivel minim al indicatorului 30%4.nivel minim al indicatorului 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani2.Experienta similara3.Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii 5.Alte autorizari specifice domeniilor de activitate6.Informatii privind asocierea (daca este cazul)7.Informatii privind subcontractantii 8.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.insotita de certif.de buna executie 2.incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui ctr.pt.lucr.similare cu o val.egala sau mai mare decat 1, 3 mil. lei, cu certif. de buna executie3.o decl.4.efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani5.autoriz.ISCIR INSPECT a op.ec. in domeniul de executie supus licitatiei si autoriz.ISCIR ale sudorilor6.asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare. 7.Ponderea maxima: 20%8.certif. op.ec. conform SR EN ISO 9001-2001 pt.lucrarile supuse executiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 10:00
Locul: CAMERA DEPUTATILOR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, Sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA PENTRU DEZVOLTARE
Adresa postala: Str. Izvor nr.2-4, Sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050563, Romania, Tel.402.16.70, Fax: 313.08.89, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 15:00