Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de reparatii, igienizari si reabilitari la unitatile din subordinea AUIPUSP - Sectorul 1


Anunt de participare numarul 95350/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Manea, Tel.0213193251, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitati de invatamant si unitati sanitare publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de reparatii, igienizari si reabilitari la unitatile din subordinea AUIPUSP - Sectorul 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: la unitatile aflate in administrarea AUIPUSP-Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 164, 896, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reparatii, igienizari si reabilitari la unitatile din subordinea AUIPUSP - Sectorul 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45259300-0-Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de reparatii, igienizari si reabilitari la unitatile din subordinea AUIPUSP - Sectorul 1
Valoarea estimata fara TVA: 164, 896, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 400.000 lei;garantia de buna executie: 6% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006;Certificatul de atestare fiscala;Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare fiscala; Cazierul fiscal conform H.G. 31/2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008;
- declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2006, 2007, 2008;Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri: minim 40.000.000 leiscrisoare de bonitate: minim 4 000 000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
un contract similar in ultimii 5 ani, avand ca obiect de executie lucrari de constructii civile inclusiv instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze naturale in valoare deminima 14.000.000; certificatului ISO 9001sau echivalent; certificat ISO 14001 sau echivalent; certificat ISO 18001 sau echivalent; certificat SA 8000 sau echivalent; certificat ISO 13485:2003 sau echivalent; ATESTAT/AUTORIZATIE - A.N.R.E. pentru executie de instalatii electrice; ATESTAT/ AUTORIZATIE A.N.R.E. pentru executie de instalatii de utilizare a gazelor naturale; ATESTAT/AUTORIZATIEI.S.C.I.Rpentru montaj, reparare si punere in functiune a centralelor termice;3. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca media personalului angajat permanent in ultimii 3 ani: 2006, 2007, 2008 este de minim 100 de angajati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 11:00
Locul: Sediul AUIPUSP Sector1- , Bdul. Poligrafiei nr.4, sectorul 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr 5, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 1774
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310 4641, Fax: 021 310 4642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP - Sector 1 - Serviciul jUridic
Adresa postala: Bdul Poligrafiei nr 4 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel.0213193251, Fax: 0213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer