Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor in cadrul obiectivului: REABILITARE DJ 792 C SECTOR CURTICI - INTERSECTIA CU DN 79, ETAPA II, 3,7 km


Anunt de participare numarul 72892/27.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: GABRIELA SOFIA BARBU, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor in cadrul obiectivului: REABILITARE DJ 792 C SECTOR CURTICI - INTERSECTIA CU DN 79, ETAPA II, 3, 7 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 792 C SECTOR CURTICI - INTERSECTIA CU DN 79, ETAPA II, 3, 7 km, km 63+455a67+147, 94.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia lucrarilor in cadrul obiectivului: REABILITARE DJ 792 C SECTOR CURTICI - INTERSECTIA CU DN 79, ETAPA II, 3, 7 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de reabilitare se vor realiza pe o distanta de 3, 7 km.
- desfacerea structurii rutiere existente;
- corectarea in plan si spatiu a elementelor geometrice ale traseului existent, astfel incat sa se asigure conditii tehnice necesare pentru o viteza de proiectare de 60km/h;
- refacerea structurii rutiere, dimensionata pentru o perioada de 15 ani;
- curatirea, reprofilarea si amenajarea santurilor;
- defrisarea vegetatiei existente pentru asigurarea scurgerii apelor spre santuri, respectiv asigurarea conditiilor de vizibilitate necesare;
- executarea semnalizarii rutiere verticale si orizontale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 006, 740EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare la licitatie va fi 10.000 RONgarantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri PHARE CBC RO - HU/2006, Contractul RO 2006/018-446.01.01.01.02 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintei;
-bugetul de stat;
-bugetul local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintaobligatorie:
Se vor completa urmatoarele formulare:
- Formular nr. 12A -Declaratie privind eligibilitatea;
- Formular nr.12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;
- Cod unic de inregistrare fiscala;
- Formular nr. 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006, actualizata;
- Certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale;
-Certificat de atestare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, insotite de fisele cu indicatorii economici de performanta (lichiditate, solvabilitate, etc.) inregistrate si vizate de catre organele competente;
- Scrisoare de bonitate din partea bancilor care sa prezinte ca lichiditatea globalaeste mai mare de 100% si solvabilitatea patrimoniala este mai mare de 30%;
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim: 8.040.400 lei respectiv 2.000.000 euro (1 euro=4, 0202 lei).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, insotite de fisele cu indicatorii economici de performanta (lichiditate, solvabilitate, etc.) inregistrate si vizate de catre organele competente;
- Scrisoare de bonitate din partea bancilor care sa prezinte ca lichiditatea globalaeste mai mare de 100% si solvabilitatea patrimoniala este mai mare de 30%;
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim: 8.040.400 lei respectiv 2.000.000 euro (1 euro=4, 0202 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de INFORMATII GENERALE formular nr. 1;
- fisa EXPERIENTA SIMILARA formular nr.2;
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - formular 12 F
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-fisa ref la lucr simil, copia contr de exec, event acte adit de modif a val contr, PV de recep la termin lucr din care sa rezulte val finala a lucr real execut si recom din partea benef.vizata de ISC;
-atestare APDP Ro, -copie leg a certif de atestare;
-pers jur/fiz straine sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism ablitat in tara in care este rezident, sa execute lucr de drumuri;
-copie dupa ISO 9001:2001(ISO 9001:2000), sau echivalent, in termen de valab;
-sistemul propriu de conducere si asig a calit lucr;
-Decl privind ef mediu anual al pers angajat, al conduc, al pers respons pt indepl contr, pers tehnic respons cu executia, pers respons cu asigurea calit, CV;
-contr de colaborare in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertant si angajament ca pe durata de executie a lucr isi vor desf activ numai pt realiz acestei lucr;
-sa dispuna de pers de cond pt indep contr compatibil cu Lg11/1991, act;
- Declaratie privind utilajele, instal, echipam tehnice;
-Certificate de conformitate sau agremente pentru acestea;
-toate conditiile si formularele se gasesc in fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita la casieria Consiliului Judetean Arad bd. Revolutiei, nr. 75, cam. 39.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2009 10:00
Locul: la sediul CJA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la licitatie vor prezenta imputernicire din partea firmelor ofertante pe care le reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -fonduri PHARE CBC RO - HU/2006, Contractul RO 2006/018-446.01.01.01.02 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintei;
-bugetul de stat;
-bugetul local;
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. General Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257.228.908, Email: [email protected], Fax: 0257.251.700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2009 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer