Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor in cadrul proiectului "Modernizare tronson Julita Madrigesti, componenta traseului turistic E68 - Moneasa"


Anunt de participare numarul 75859/17.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: GABRIELA BARBU, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor in cadrul proiectului "Modernizare tronson Julita Madrigesti, componenta traseului turistic E68 - Moneasa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Arad, teritoriul comunelor Barzava, Brazii, Varadia de Mures, traseul drumurilor DJ 707C si DJ 708
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor in cadrul proiectului "Modernizare tronson Julita Madrigesti, componenta traseului turistic E68 - Moneasa" conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor in cadrul proiectului "Modernizare tronson Julita Madrigesti, componenta traseului turistic E68 - Moneasa" conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 42, 885, 459RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile suplime art.122lit.j) O.U.G 34/2006, act dar in limita bug aprobat al proiectului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare=120.000 lei;garantiei de buna executie=5% din pretul contractului, fara TVA; din sumele datorate pt facturile partiale AC va retine succesiv 5% din valoarea acestora.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR).- bugetul de stat;
- bugetul local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea;
- Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 181 din OUG 34/2006, act.;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contrib de asigurari sociale la bugetul consolidat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator emis de ORC;
-Cetificat de inregistrare emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil insotit de contul de profit si pierdere la data 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006, in cazul in care situatiile financiare corepunzat anului 2008 nu au fost inca depuse la organele fiscale, ofertantul va prezenta documentele corespunzatoare la data de 30.06.2008 insotite de o declaratie pe propria raspundere cu privire la cifra de afaceri obtinuta in anul 2008; Ofertantul va prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarilor. Se vor prezenta documente (de exemplu: scrisori de confort emise de institutii bancare) prin care ofertantul demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani(2008, 2007, 2006)minim 128.600.000 lei; Lichiditate generala mai mare de 100%; Solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere, precum si ale pers responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pers tehnic responsabil cu executia, pers responsabil cu asigurea calitatii, -prezentarea de CV-uri in format european, copii dupa atestate, certificate, diplome, - declaratia privind utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune op ec, -Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, sistemul de responsabilitate sociala in conformitate cu SA8000/2001 sau echivalent, ISO 9001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim solicitat: coordonatorul de proiect, inginer drumuri si poduri, minim 2 ingineri responsabili tehnici cu executia, minim un responsabil cu calitatea, minim 3 ingineri drumuri si poduri, minim 2 ingineri topografi -minim 2 statii de preparat mixturi asfaltice, semimobile, performante cu o productivitate totala de cel putin 240 t/ora, - autobasculante pentru transport mixturi asfaltice min. 10 buc. -autobasculante pt transport mat constructiimin.10 buc.;
-autospeciala cu matura mecanicamin.2 buc.;
-autospeciala pt aplicarea emulsiei bituminoase min 2 buc.;
-repartizator de asfaltcu inspectie tehnica valabila min 3 buc.;
- vibrocompactor cu cilindru lis si tractiune integrala de cel putin 9 t - min 2 buc.;
- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min 2 buc.;
-vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t min 2 buc.;
-pompa de beton min 1 buc.;
- macarale de cca 16t min 1 buc.;
- transportoare de beton min 4 buc.;
- vibratoare cu lance min 3 buc.;
- autogredere min 2 buc.;
- buldoescavator min 3 buc.;
- buldozer min 2 buc.;
- escavator min 2 buc.;
- laborator de gradul II , autorizat ISC; minim o statie de betoane fixa cu o productivitate de minim 40 mc/ora;un contract executie cu lucrari similare cu o val minima 12.865.000 lei, fara TVA, ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Perioada de executie
20%
Descriere:
3.
Termenul de garantie
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arad, bd. Revolutiei, nr. 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR).
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice, intrucat aceasta contine proiect tehnic, caiete de sarcini, parte desenata, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens un exemplar din documentatia de atribuire, conform prevederilor art.40 alin.(2) din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd.Gen.V.Milea, NR.2-4 , ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd.Revolutiei, nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer