Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor in cadrul proiectului "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?


Anunt de participare numarul 122921/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr.22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731.100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], Fax:  0357.731.287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor in cadrul proiectului "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor avand ca obiect: "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor avand ca obiect: "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?, conform proiectului tehnic, caietului de sarcini, listelor de cantitati si a planselor ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 579, 204RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 150000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- POR 2007-2013; Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR);bugetul de stat, bugetul local, credit bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formular 1; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular 1.1; Fisa de ?Informatii generale?-Formular 2; Declaratia privind eligibilitatea-Formular 3; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 4; Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (A.N.A.F); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C; Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa faca dovada ca sunt atestate de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa execute lucrari de drumuri.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie avand mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2008 si 31.12.2009, 31.12.2010 (termenul de depunere al bilantului contabil este pana la 30.04.2011 pt. IMM si pana la 31.05.2011 pt. marii contribuabili) insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, insotite de confirmarea inregistrarii la institutiile abilitate.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii, sa fie de minim: 17.000.000 lei.Ofertantul va prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarilor. Se vor prezenta documente (de exemplu: scrisori de confort emise de institutii bancare) prin care ofertantul demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni (conform graficului de executie propus in oferta tehnica) dar nu mai putin de 1.400.000 lei si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte. Este permisa demonstrarea situatiei economice si financiare a ofertantului prin invocarea sustinerii acordate de o alta persoana. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si, in acest sens, ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea semnata de catre tertul care acorda sustinerea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta/completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate ? Formular nr.8; formularul nr.5 - Experienta similara; recomandari; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 13;In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, mijloace fixe si alte dotari necesare indeplinirii contractului trebuie sa prezinte contractele/ conventiile de inchiriere; Se solicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizarii si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc). Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani de activitate ? Formular nr. 10;
- Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract - Formular nr. 11;
- Pentru personalul minim solicitat Se vor prezenta CV-uri in format european, copii in conformitate cu originalul, dupa atestate, certificate, diplome. Pentru intreaga echipa se solicita dovada contractului de munca sau copie, in conformitate cu originalul. In cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezinta contractele/ conventiile de colaborare, etc. delaratie de disponibilitate?Formular nr. 12. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15. ISO 14001 similar cu obiectului prezentei achizitii, sau echivalent; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formularul nr. 16, acord subcontractare Formular nr.16A; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr. 17A, acord de asociere Formularul nr. 17; ISO 9001 similar cu obiectului prezentei achizitii, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare) unul sau cel mult 2 contract/ contracte similar/similare (lucrari de drumuri sipoduri) care cumulate sa fie in valoare minima de: 8.000.000 lei fara TVA.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje siechipamente: -minim 1 statie de preparat mixturi asfaltice, performanta cu o productivitate totala de cel putin 160 t/ora cu raport de inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabile; -autobasculante pentru transport mixturi asfaltice ? min. 6buc. pentru care se vor prezenta copii dupa cartea de identitate, certificat de inmatriculare cu inspectia tehnica valabila, licenta de transport.-autobasculante pentru transport materiale de constructii ? min. 6buc. pentru care se vor prezenta copii dupa cartea de identitate, certificat de inmatriculare cu inspectia tehnica valabila, licenta de transport;
-autospeciala cu matura mecanica ? min. 1 buc;
-autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) ? min 1 buc;
-repartizator de asfalt cu raport de inspectie tehnica valabila? min 1 buc;
- vibrocompactor cu cilindru lis si tractiune integrala de cel putin 8 t - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 3 buc;
- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 3 buc;
- compactor cu pneuri de cel putin 18t - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 2 buc; - autogredere - cu raport de inspectie tehnica valabila ? min 1 buc; - buldozer - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 1 buc;
- excavator cu cupa - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 1buc.;
- incarcator frontal - cu raport de inspectie tehnica valabila - min 2 buc;
- laborator de gradul II, autorizat ISC;Personal minim solicitat: -un coordonator de proiect;
-1inginer responsabil tehnic cu executia;
-1 responsabil cu calitatea;
-un inginer de drumuri si poduri;
-un inginer topograf.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S62-100264 din 30.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor (CI si imputernicire);reprezentantii UCVAP (dupa caz); dupa caz expertii cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 16 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.- Executarea obligatiilor contractuale de catre executant se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor pana la data de 29.12.2012.-Contractul nu va fi considerat terminat pana cand procesul-verbal de receptie finala nu va fi semnat de comisia de receptie, care confirma ca lucrarile au fost executate conform contractului.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2011 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer