Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor in cadrul proiectului "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
8.880.692 RON

Castigatorul Licitatiei: ICIM ARAD S.A.
Anunt de atribuire numarul 122921/11.07.2011
Informatii anunt de participare asociat 111122
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr.22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731.100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], Fax:  0357.731.287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor in cadrul proiectului "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor avand ca obiect: "REABILITARE DJ 709J SANMARTIN ? GRANICERI DE LA KM 71+450 LA KM 83+471?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
8, 880, 692.48RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S62-100264din30.03.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10266 Denumirea: Lucr. de reabilitare DJ 709 J, Sanmartin-Graniceri de la km 71+450 la km 83+471
V.1) Data atribuirii contractului 7/8/2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ICIM ARAD S.A.
Adresa postala:  CALEA 6 VANATORI Nr.55, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310350, Romania, Tel. 0257 289 650, Email:  [email protected], Fax:  0257 289 650, Adresa internet (URL):  www.icimsa.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 9579204.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 8880692.48 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
VI.2) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 16 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.- Executarea obligatiilor contractuale de catre executant se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor pana la data de 29.12.2012.-Contractul nu va fi considerat terminat pana cand procesul-verbal de receptie finala nu va fi semnat de comisia de receptie, care confirma ca lucrarile au fost executate conform contractului.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD - sectia comerciala
Adresa postala:  Bd.Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257228908, Email:  [email protected], Fax:  0257251700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer