Licitatie Publica - Executia lucrarilor la CONSTRUCTIE EXPERIMENTALA A PROIECTULUI RO-0054-EEAGRANTS
Anunt de participare numarul 101078/27.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL DANAILA, Tel. 0236-419177, Email: [email protected], Fax: 0236-419177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor la CONSTRUCTIEEXPERIMENTALAAPROIECTULUI RO-0054-EEAGRANTS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Domneasca nr. 155, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor la CONSTRUCTIEEXPERIMENTALAAPROIECTULUI RO-0054-EEAGRANTS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor la CONSTRUCTIEEXPERIMENTALAAPROIECTULUI RO-0054-EEAGRANTS
Valoarea estimata fara TVA: 648, 435.29RON
II.2.2) Optiuni
Da
Universitatea intentioneaza ca in urmatoarele 12 luni sa achizitioneze lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 7000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Declaratie privind eligibilitatea;Cerinta minima : Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru sediu si punctele de lucru.
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat.Certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de mediu.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Inregistrarea de restante la plata obligatiilor descalifica ofertantul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului cu maxim 30 de zile inaintedata deschiderii ofertei.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente;Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima numai pentru persoanele juridice: bilanturile contabile la31.12.2008 si la 30.06.2009 vizate si inregistrate de organele competente.Societatile care inregistreaza pierderi vor fi excluse din procedura de achizitie publica.
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Cerinta minima : cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani va fi minim 1.290.000 lei.Fisa de informatii generale despre ofertant.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul;Cerinta minima : Lichiditate generala va fi minim 100%
Lichiditatea generala se va calcula la :
-bilantul la 31.12.2008
-bilantul la 30.06.2009
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si sa indeplineasca acest criteriu.Ofertantul va prezenta:
-o scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala in original care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la C.I.P in ultimile 24 de luni sau
-adeverinta C.I.P. privind nefigurarea in evidentele acestei institutii cu incidente de plata majore in ultimele 24 de luni.
Aceasta conditie este eliminatorie.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligatsa prezinte aceasta document, inclusiv subcontractantii;Ofertantul vaface dovada ca dispune de mimim 60% din suma pentru care se angajeaza sa execute contractul.In acest sens va prezenta :
-extras de cont in original emis de o banca, eliberat cu maxim 2 zile inainte de data depunerii ofertei, Sau
-scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala cu valabilitatea egala cu valabilitatea ofertei ,
precum si o declaratie pe proprie raspundere , autentificata la notariat , din care sa rezulte ca suma respectiva va fi utilizata numai pentru asigurarea derularii acestei lucrari.Daca un ofertant va prezenta un document prin care banca mentioneaza ca documentul eliberat nu reprezinta un angajament ferm in acest sens, ofertantul va fi descalificat.Cerinta minima : o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi castigatorva incheia asigurare de risc profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Lista de experienta similara.Cerinta minima: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a 1 (unui)contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare, in valoare de 640.000 lei fara TVA.Orice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de copia legalizata a contractului si de recomandarea in copie legalizata din partea beneficiarului/clientului respectiv.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul;Lista cu cantitatile de utilaje si echipamente tehnice detinute de operatorul economic.Dotare tehnica strict necesara: schela metalica tubulara ;panouri de cofraj;masina de prelucrat otel beton (taiat, indreptat si indoit);excavator;pompa de beton;autocamioane;autobetoniere.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.
-manager de proiect angajat al ofertantului;responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata angajat al ofertantului.Se vor atasa copii legalizate dupa atestatele solicitate mai sus.Se vor atasa CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului.
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si informatii referitoare la categoriile profesionale aferente lucrarilor de constructii.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul);atestat ANRE tip B-pentru executarea de lucrari electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiuni de 0, 4 kV;Informatii privind subcontractantii;certificat ISO 9001/2000 sau echivalent;certificat ISO 14001/2004 sau echivalent;certificat OHSAS 18001/2007sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie de participare se va transmite electronic ?09.07.2010.Licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda pe 13.07.2010.(datele calendaristice sunt aproximative)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 12:00
Locul: Universitatea, , Dunarea de Jos", Galati, str. Domneasca nr. 47, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL RO-0054-EEAGRANTS.Fonduri europene nerambursabile.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel. 0236460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Depaetamentul Juridic al Universitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. 0236419177, Fax: 0236419177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 16:24