Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor pentru proiectul ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva? - incintele - II si III


Anunt de participare numarul 127296/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Punct(e) de contact:  Mircia Muntean, Tel. 0254/213435, Email:  [email protected], Fax:  0254/226176, Adresa internet (URL):  www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor pentru proiectul ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?- incintele - II si III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cetatea din municipiul Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de reabilitare a Cetatii din mun Deva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini anexate la Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 24, 991, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 490000 lei, valabilitate 90 de zile si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local 2%, , buget de stat 13% si FEDR 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
5.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat
6.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
8. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
10. Certificat de inregistrare al firmei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie egala sau mai mare cu 49900000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Declaratia privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere
Declaratia cuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor
Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie, prin inchiriere sau contract de comodat) pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Declaratie cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)
Acord de asociere(daca este cazul)
CertificateleISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2004 sau echivalentele acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea uneiliste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a unei lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii, respectiv restaurarea unui monument istoric, de categoria A, cu finantare nerambursabila din fonduri UE (preaderare/postaderare), printr-un contractexecutat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, a carui valoare sa fie de minim 22.000.000 lei fara T.V.A - un Sef de santier ? specialist/expert atestat de Ministerul Culturii in domeniile: 1.si 3. specializarile: A, C, E si Gun Sef de santier adjunct ? specialist/expert atestat de Ministerul Culturii in domeniul: 4., specializarile: E si G - un Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniul 4: inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice, specializarea E executare lucrari;
-un Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniile: 1.si 4, specializarile E si G;un Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniile: 1., 4., si 5. , specializarile E si G;
- un Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniul: 9., specializarea E;
- un Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii in domeniul: constructii civile si drumuri, autorizat conform legislatiei in vigoare- un Manager al sistemelor de management de mediu, cu studii superioare in domeniile ingineria mediului, cercetarea mediului inconjurator sau cursuri atestate CNFPA in domeniul ?Manager al sistemelor de management de mediu?, cod COR 242304 ;
- un Inspector protectia muncii, autorizat conform legislatiei in vigoare- un arheolog/istoric, atestat de Ministerul Culturii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a se vedea pct.IV.2 din fisa de date a achizitiei, parte integranta din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S230-351387 din 26.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 12:00
Locul: La sediul primariei municipiului Deva in Sala de sedinte , et.1, a Primariei.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la sedinta de deschidere a ofertelor vor participa imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea Durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.1, "Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/ modernizarea infrastructurilor conexe"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr. 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii, nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254210072, Fax:  0254210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer