Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor pentru proiectul, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva? - incintele II si III.


Anunt de participare numarul 135453/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: Mircia Muntean, Tel. +40 254/213435, In atentia: Mircea Davidescu, telefon0731 800911, Email: [email protected], Fax: +40 254/226176, Adresa internet (URL): www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor pentru proiectul, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?- incintele II si III.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cetatea din municipiul Deva, incintele II si III
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Cetatii din Municipiul Deva prin executarea lucrarilor de descarcare de sarcina arheologica, lucrari de rezistenta, arhitectura, terasare, instalatii si racordare electrica, incintele II si III si reabilitarea drumurilor si aleilor de acces.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a contractului este de 25313781.91 lei, fara TVA, si este compusa din urmatoarele valori estimate:
-Sub - Capitolul 1.2 Amenajarea terenului ? 1573291.91 Lei fara TVA
-Sub - Capitolul 1.3 Amenajarea pentru protectia mediului ? 283500.00 Lei fara TVA
-Capitolul 2 Realizarea utilitatilor necesare obiectivului-Alimentare cu energie electrica ? 1079200.00 Lei fara TVA
-Racordarea la retelele de utilitati ? 499210.00 Lei fara TVA
-Capitolul 4 Investitia de baza ? 20241890.00 Lei fara TVA
-Capitolul 5 Organizare de santier
-Sub capitolul 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier ? 1114910.00 Lei fara TVA
-Sub capitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier ? 521780.00 Lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 25, 313, 781.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 506275.00lei.Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. 1. din HG 925/2006, prin: - virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei adica 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4.In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, suma determinata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 10091.37 lei.Modul de restituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractuluifara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, Bugetul de stat si FEDR, prin POR 2007 ? 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat). Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircia Muntean-Primar, Oprisiu Corina-Administrator public, Chisota Roxana-Viceprimar, Mos Ovidiu-Viceprimar, Nicula Viorica-Director economic, Szots Ludovic-Director tehnic, Elena Maria Stelczner - Responsabil proiect Mircea Davidescu-Responsabil achizitii publice;
5.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 6.Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular anexat Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anifinanciari incheiati, sa fie de minim 50625000 lei.Se vor prezenta - Bilanturile contabile la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara prezentate in copie cu mentiunea Conform cu originalul.Operatorii economici care si-au inregistrat bilantul contabil aferent 2011 vor putea dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la anii 2011, 2010, 2009;
- Fisa de informatii generale cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anipe ultimii 3 ani.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata conform preved art.186 din O.U.G.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angaj ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului res teh si prof invocate.Persoana care asig sustinere tehnica si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform preved art: 180, 181 lit.a), c1) si d) si 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si compl ult, daca este cazul.Sustin va prez si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf.art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in preved art.181, lit.a), c1)si d)3 Decl pe prop rasp priv neancadr in prev artart.69^1 din O.G.34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezenta unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii, respectiv restaurarea unui monument istoric, de categoria A, prin maxim 2 contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 25300000 lei fara T.V.A.Se vor prezenta copii, cu mentiunea Conform cu originalul, dupa:
a)Informatiile relevante (obiect contract, durata, valoare, etc) din contractul/contractele din care sa reiasa cerinta solicitata;
b)Proces verbal de receptie le terminarea lucrarilor, fara obiectiuni;
c)Recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.
Prezentarea unei listecuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor.
Sef de santier specialist/ expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniile 1 si 4, specializarile E si G. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative:
? CV- ul semnat Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate? Atestat prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.
Sef santier adjunctspecialist/ expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul 4, specializarea E. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative:
CV- ul semnat Formular Europass;
Declaratie de disponibilitate;
Atestat prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.
Responsabil tehnic cu executiaspecialist/expert, atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniile: 1si 4, specializarile E si G. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative:
? CV- ul semnat;
? Declaratie de disponibilitate;
? Atestatprezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;
Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.
Responsabil tehnic cu executiain domeniul II Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: CV- ul semnat Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate;
? Autorizatie emisa de catre MDRT si legitimatie in termen de valabilitate, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul;
Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.
Arheolog/istoric atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul 12, Arheologie-ev mediu, perioada moderna.
OBLIGATORIU - a se consulta anexa 1 din adendumul la caietul de sarcini, - arhitectura.
Se vor prezenta urmatoarele documente justificative
? CV- ul semnat - Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate;
? Atestat prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul
Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii
Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: CV- ul semnat - Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate ;
? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;
Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.
Responsabil cu protectia muncii.
Se vor prezenta urmatoarele documente justificative:
? CV- ul semnat - Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate;
? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;
Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.
Atestat pentru lucrari de instalatii electrice (executare de racordare la utilitati - alimentare cu energie electrica, instalatii electrice interioare si iluminat arhitectural).Se va prezenta atestat ANRE de tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV, obtinut in bazaOrd. 24/2007 - Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se vor prezenta urmatoarele documente:
Declaratie privind subcontractantii
Acord de subcontractareSubcontractantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu preved art.190 din OUG.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respect, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resurs tehn si prof invocate.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atrib, conform preved art: 180, 181 lit.a), c1) sid) si69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ult, daca este cazul.Sustin va prez si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf.art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in preved art.181, lit.a), c1)si d)3 Decl pe prop rasp priv neancadr in prev artart.69^1 din O.G.34/2006
ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre
fiecare membru al asocierii)
?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.Acest Certificat se va prezenta in copie, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
ISO 14001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre
fiecare membru al asocierii)
Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor. Acest Certificat se va prezenta in copie, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) (conform art. 42 si 44 alin (2) din Hotararea nr. 1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) si carora le-au fost transmise invitatii la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul ofertei.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde 1.Durata runda: o zi.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 12:00
Locul: Sediul primariei municipiului Deva, Sala de sedinte, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, conform art 33(2)/HG 925/06
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013- Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1. ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizareainfrastructurilor conexe;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, avand preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care sunt in aceasta situatie, sa transmita o noua propunere financiara, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante pana la o data si ora limita comunicata tuturor ofertantilor care se afla in situatia mentionata.In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul si imprejurimile, pentru a fi in masura sa evalueze, pe propria raspundere, cheltuiala si risc, toate datele necesare ce ar putea fi utile in intocmirea ofertei.In cazul in care ofertantul nu participa la vizitarea amplasamentului si nu sesizeaza eventualele neconcordante care ar putea aparea intre documentatia depusa in SEAP si situatia existenta pe teren, in vederea clarificarii acestora inainte de data deschiderii ofertelor, isi asuma toate riscurile ce decurg din acest fapt. Acest lucru nu-l exonereza pe ofertant de obligatiile pe care si le asuma prin prezentul contract.Vizitarea amplasamentului se poate face in perioada cuprinsa intre data publicarii anuntului de participare si data limita de depunere a ofertelor, orele 8.00 -15.00 impreuna cu un reprezentant al Primariei Municipiului Deva.NOTA. Avand in vedere anvergura si complexitatea lucrarilor, nu se accepta ca o persoana sa ocupe doua sau mai multe functii din cele mentionate ca persoane responsabile cu executia lucrarilor.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/sau copie legalizata a documentelor originale/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Modul de utilizare a cailor de atac: Art. 255-(1), Art. 256 - (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva- Compartimentul Atribuire Contracte de Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Unirii, nr 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, ,Romania, Tel. +40 254210072, Fax: +40 254210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 07:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer