Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor pentru realizare "Alimentare cu apa a comunei Bogdana Judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 85660/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOGDANA (PRIMARIA COMUNEI BOGDANA)
Adresa postala: COMUNA BOGDANA- SAT BOGDANA, Localitatea: Bogdana, Cod postal: 147020, Romania, Punct(e) de contact: Stroie Lucica Luminita, Tel.0247329013, In atentia: Stroie Lucica Luminita, Email: [email protected], Fax: 024729013, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor pentru realizare "Alimentare cu apa a comunei Bogdana Judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Bogdana, judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarile pentru realizare "Alimentare cu apa a comunei Bogdana Judetul Teleorman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor pentru realizare "Alimentare cu apa a comunei Bogdana, Judetul Teleorman
Valoarea estimata fara TVA: 3, 706, 799RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este 50000 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local-15%; HG nr 904/200785%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile in perioada desfasurarii procedurii.
Persoanele juridice straine-Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, valabil in perioada desfasurarii procedurii sau autorizatie de functionare/altele echivalente(copie legalizata).Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe anii (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min. 7000000 lei, adica 1994302 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani contracte de lucrari de alimentare cu apa dupa cum urmeaza:
-suma valorilor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 2500000 lei adica 712250 euro.
La contractele prezentate in lista se vor prezenta pentru fiecare, in copie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului vizata de I.S.C./document constatator.Informatii referitoare la personal:
-1 inginer (constructii hidrotehnice)angajat cu carte de munca(extras)
-1 inginer responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca (extras) sau contract cu firma de specialitate
-1 inginer responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca (extras) sau contract cu firma de specialitate
-1 inginer topograf-2 sudori PE atestat ISCIR
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Se vor prezenta in copie: diplome de studii ce atesta specializarea personalului de mai sus si atestate pentru responsabili.
-CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Se solicita completarea Formularului nr. 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.Se solicita ISO 9001- Se vor accepta si certificate echivalenteSe solicita ISO 14001- Se vor accepta si certificate echivalenteSe solicita OHSAS 18001- Se vor accepta si certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita conform solutiei tehnice din studiul de fezabilitate urmatoarele utilaje de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Aparat sudura PEHD (cap la cap si electrofuziune)=2 buc, Buldoexcavator =2 buc, Autogreder=2buc, Mai mecanic=4 buc , Vibrator universal motor termic=2 buc, Generator electric=2 buc, Motocompresor=2 buc, Autobasculante de 16 t=1 buc.- Se vor prezenta documente din care sa rezulte detinerea utilajelor solicitate, precum si rapoarte de inspectie, in valabilitate, emise de organisme acreditate pentru: buldoexcavator, autogreder si motocompresor.- Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca poate inlocui un autoutilaj defect, in 8 ore de la notificarea facuta de achizitor (utilajul defect va fi inlocuit cu unul cu aceleasi caracteristici);
- Autorizatie laborator sau un contract de colaborarepentru executia lucrarilor de laborator. In cazul in care ofertantul prezinta un contract de colaborare, acesta va prezenta dovada ca operatorul economic cu care este incheiat contractul detine autorizatie pentru laborator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Local al comunei Bogdana, comuna Bogdana, judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.Documentele: certificat de urbanism, autorizatie de construire, proiect tehnic (planse desenate) detalii de executie, caiete de sarcini, nu sunt in format electronic si nu pot fi atasate in SEAP. In acest sens, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentelementionate mai sus, conform prevederilor art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contenciosadministrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Bogdana
Adresa postala: comuna Bogdana, judetul Teleorman, Localitatea: Bogdana, Cod postal: 147020, Romania, Tel.0247329013, Email: [email protected], Fax: 0247329013
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer