Licitatie Publica - Executia lucrarilor suplimentare etapa 2, necesare implementarii proiectului Modernizarea complexelor de servicii socilale pentru copii din Jibou, Simleu si Zalau
Valoarea Contractului:
24.101 RON
Castigatorul Licitatiei: SC ICEP SRL in asociere cu SC EPA COMPANY SRL
24.101 RON
Castigatorul Licitatiei: SC ICEP SRL in asociere cu SC EPA COMPANY SRL
Anunt de atribuire numarul 113168/11.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor suplimentare etapa 2, necesare implementarii proiectului Modernizarea complexelor de servicii socilale pentru copii din Jibou, Simleu si Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Complexele de servicii socilale pentru copii din Jibou, Simleu si Zalau
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor suplimentare ? etapa 2, necesare implementarii proiectului ?Modernizarea complexelor de servicii sociale pentru copii din Jibou, Simleu Silvaniei si Zalau
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
24, 100.88RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
51/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 8386 Denumirea: Exec.lucr.supl.etapa 2 - proiectul Moder.compl.serv.soc. Jiobu, Simleu si Zalau
V.1) Data atribuirii contractului 7/20/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ICEP SRL in asociere cu SC EPA COMPANY SRL
Adresa postala: STR. GH. BILASCU, NR.15/5, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430243, Romania, Tel. 0262-219431, Fax: 2062-219431
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 24173.69 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 24100.88 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Modernizarea complexelor de servicii sociale pentru copii din Jibou, Simleu Silvaniei si Zalau?
VI.2) Alte informatii
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %, Buget de stat: 13%, Bugetul Local :2 %Programul Operational Regional-Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale; Domeniul major de interventie 3.2. - "Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii servicilor sociale, Anunt de participare nr. 98899 din 27.04.2010, Anunt de atribuire numarul 86099/22.06.2010
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Salaj
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel. 0260-613850, Fax: 0260-613850
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. 0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 08:58