Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia Sistemului de electroalimentare perimetru de securitate


Anunt de participare (utilitati) numarul 62986/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Sterea, Tel.0256 386007, Email: [email protected], Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executia Sistemului de electroalimentare perimetru de securitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: la sediul SN AIT TV SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia lucrarii conform prevederilor din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :36.000 RON .Garantia poate fi achitata si in Euro la cursul din data de 05.10.2008; garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii;plata se va efectua in rate lunare pe durata a 3 ani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierea cu conditia respectarii OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularele B si B1 de la capitolul III;CertificatconstatatoreliberatdeOficiulRegistruluiComertuluidepelangainstanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare), inoriginal din care sa rezulte adresa actuala, obiectul de activitate specifica al societatiisi faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
CertificatfiscaleliberatdeCompartimentulImpozitesiTaxeLocalealunitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor ;Certificatdeatestarefiscalaeliberatdeorganuldeadministrarefiscalaalunitatii administrativteritorialedeperazacareiasocietateaaresediulsocialprivindplataobligatiilorla bugetul general consolidat, incopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul B2 de la capitolulIII)
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara3.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(Formularul B2 de la capitolul III) Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fieminim 10.506.900 ron adica 3.000.000 Euro
4.Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2005, 2006 si 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul C2 capitolul III).
2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului + C.V.-uri ale acestor persoane (Formularul F de lacapitolul III).
3. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul B4 de la capitolulIII).
cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 5 ani, a cel putinunui contract a carui obiectiv a fost executarea unei lucrari similare si recomandare in acest sens din partea beneficiarului. Se va prezenta indeplinirea a cel putin unui contract similar(in domeniul aeroportuar) a carui valoare minima este de 1.050.690 ron adica 300.000 Euro.
5.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti-se solicita prezentarea unei liste cu contractele in desfasurare(numarcontract/beneficiar/valoare/durata)
6. Programul calitatii propus pentru executia lucrarii :
I. Descrierea sistemului calitatii aplicat la lucrare, inclusiv listele cuprinzand procedurile aferente sistemului calitatii;
7.Se solicita ca societatea sa fie autorizata de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru lucrari de sisteme de electroalimentare.
8.Se solicita ca societatea sa fie autorizata de ANRE-Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei
9. Se solicita ca societatea sa detina un sistem de management integrat de calitate mediu S.O.S (securitate, sanatate ocupationala) Se va prezenta Certificatul emis de Societatea Romana de Asigurare a Calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria SN AIT TV SA sau prin OP in contul numarul RO34RNCB024904929602001 BCR Timisoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2008 10:00
Locul: la sediul SN AIT TV SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
semnatarii ofertelor sau persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vlad Tepes Voda, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300550, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contenstatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: com Ghiroda str Aeroport nr2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 300790, Romania, Tel.0256386007, Fax: 0256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer