Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia unor lucrari de reabilitare sisteme rutiere ? sector LIPOVA ? Judetul Arad


Anunt de participare numarul 132180/20.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357/731100, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0357/731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia unor lucrari de reabilitare sisteme rutiere ? sector LIPOVA ? Judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Arad, sector LIPOVA
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unor lucrari de reabilitare sisteme rutiere ? sector Lipova ? Judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executarea lucrarilor avand ca obiect: reabilitare sisteme rutiere ? Sector LIPOVA? Judetul Arad, pe o lungime totala de 27, 5 km, conform Caietului de sarcini si listelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire, respectiv:
- DJ 707A km 1+250...5+700 Valea Mare ? Caprioara,
- DJ 682 km 36+050...56+000 Zabalt ? Ususau
- DJ 682 km 69+500...70+900 Neudorf ? Zabrani
- DJ 682A km 11+300...11+900 Cruceni ? Firiteaz
km 12+400...12+500 Cruceni ? Firiteazkm 13+500...14+500 Cruceni ? Firiteaz
Valoarea estimata fara TVA: 13, 159, 871.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 250.000 lei, Garantie de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de investitii, credit bugetar, credit de angajament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind calitat.de partic.la procedura Formularul nr.1, Informatii generale Formularul nr.3; Formularul nr.2 Certif. de participare cu oferta independenta, Formularul nr.4 Declaratia privind eligibilitatea;Declaratia privind neincadrarea in preved.art.181 din OUG nr.34/2006 Formular nr.5, Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Cert.de atestare fiscala priv.impozitele si taxele locale, Persoanele juridice straine vor prezenta doc.edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conf.cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Ofertantii nerezidenti se vor aplica preved.art.182 din OUG nr.34/2006, Formular nr.26 Declaratie pe proprie rasp.priv. neinc.in preved.art.69^1 din OUG nr. 34/2006, Certif.constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al op.ec., Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif.constatator emis de ONRC. Doc.trebuie sa ateste faptul ca: in obiectele de act. autorizate sunt cuprinse activitati similare cu obiectul achizitiei; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform cu preved.legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica preved.art.182 din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani de activitate (2010, 2009 si 2008), sa fie de minim 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.8 lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate, Formular nr.9 Experienta similara, Formular nr. 11 ? decl. priv. efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Formular nr. 13 ? lista/informatii ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a personalului tehnic de specialitate, Formular nr. 15 - decl.priv.utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea coresp.a contr.de lucrari, Formular nr. 16 - decl. privind resp. masurilor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalent ? sistemul de management de mediu, ISO 9001 sau echivalent ? sistemul de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 12.000.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de interventie
10%
Descriere: Term. de interv. in per. de garantie ac.lucr.
3.
Termenul de remediere a defectiunilor
10%
Descriere: Termenul de remediere a defectiunilor
4.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
29%
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1;Durata unei runde: 24 h;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
84
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati, dupa caz, membri ucvap, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARAD, Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310003, Romania, Tel. 0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer