Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE ( INCLUSIV PROIECTARE ) REABILITARE ZONE VERZI - PARCURI, SCUARURI, PLATBANDE SI ANSAMBLURI LOCUINTE DIN SECTORUL 2 GRUPATE IN 8 PACHETE DISTINCTE


Anunt de participare numarul 43339/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE ( INCLUSIV PROIECTARE ) REABILITARE ZONE VERZI - PARCURI, SCUARURI, PLATBANDE SI ANSAMBLURI LOCUINTE DIN SECTORUL 2 GRUPATE IN 8 PACHETE DISTINCTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sectorul 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 si 8 Contract de lucrari cu proiectare inclusa Lucrari de arhitectura peisagistica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 si 8 Contract de lucrari cu proiectare inclusa
Valoarea estimata fara TVA: 21, 623, 109RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare de noi servicii , similare , respectand conditiile art.122 litera (j) din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie bancara : Pachet 149.000 lei; Pachet 254.000 lei; Pachet 3 30.000 lei; Pachet 4 69.000 lei; Pachet 5 110.000 lei; Pachet 6 52.000 lei; Pachet 7 24.000 lei; Pachet 8 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din bugetul local, plata se va faceprin Trezoreria Sectorului 2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontract, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12 A ;Formular nr.12 B ;Formular nr.12 C;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat; Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.10;Formular nr.12 E;12 F;Cifra medie anuala de afaceri Formular B2: Pachet 1 7.350.000 lei ;Pachet 2 8.200.000 lei ;Pachet 3 4.600.000 lei ; Pachet 4 10.000.000 lei ;Pachet 5 16.000.000 lei ;Pachet 6 7.800.000 lei ;Pachet 7 3.600.000 lei ;Pachet 8 6.000.000 lei ; ;Lg lichiditate generala mai mare decat 100 %;Sp solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30 %;Bilanturile contabile la 31.12.2005 si 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001 ;ISO 14001 ;OHSAS 18001 ;(sau echivalent);Formular B2; Formular nr.12 G ;Formular B3 ;3 contracte similare de minim , pachet 1:1.100.000 lei; pachet 2:1.200.000 lei;pachet 3:700.000 lei;pachet 4:1.600.000 lei; pachet 5:2.600.000 lei ; pachet 6:1.200.000 lei;pachet 7:500.000 lei;pachet 8:900.000 lei; 3 recomandari; Formular nr. 12 H ;ASIGURAREA MINIMA CU UTILAJE, VEHICULE SI ECHIPAMENTE/PACHET Autospeciala basculanta 2; Autospeciala cisterna 2; Incarcator frontal-min.90cp 1; Ferastrau mecanic telescopic 1; Utilaj multifunctional pentru activitati profesionale 2; Autoutilitare transport persoane 1 ; ASIGURAREA MINIMA CU PERSONAL/ PACHET Inginer horticol / silvicultor 2; Arhitect peisagist 1; Tehnician agronom/horticol 2; Personal direct productiv 50;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S236-287048 din 07.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: 25 RON LA CASIERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 12:00
Locul: Administratia Domeniului Public Sector 2 , Soseaua Electronicii nr.44, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICARE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR.
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41 ; 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer