Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARE -,,REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 108 A, DN 1F ? ROMANASI - CREACA - JIBOU -


Anunt de participare numarul 105248/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIELUCRARE-, ,REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 108 A, DN 1F ? ROMANASI - CREACA - JIBOU -
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUDETUL SALAJ PEDJ 108 A , DN 1F-ROMANASI-CREACA- JIBOU-BENESAT
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE DE LUCRARI- , ,REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 108 A, DN 1F ? ROMANASI - CREACA - JIBOU - BENESAT? conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 108 A, DN 1 F ? ROMANASI ? CREACA ? JIBOU - BENESAT?
Valoarea estimata fara TVA: 76, 962, 583.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1.520.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractuluifara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13%Bugetul Local :2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatDeclaratie privind calitatea de participantCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriBilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009Informatii privind capacitatea finaciaraCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii 3 ani este de 150.000.000 lei. Ofertantul, prin prezentarea bilantului contabil, trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierderi la datele mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Se va prezentao lista cu personalul responsabil cu indeplinireacontractului si informatii referitoare la studiile pregatirea proesionala si calificarea personalului.Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere in ultimii 3 ani .
Declaratie privind echipamentele tehnice.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista cu experienta similara.Informatii privind asociatii/subcontractantii.Declaratie privind conditiile de acceptare a clauzelorcontractuale.Cerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim .- 1 coordonator de proiect, inginer constructii cai ferate, drumuri si poduri ?- 2 responsabili tehnici cu executia pentru specializarea constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele- 1un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii- 3 ingineri in specializarea constructii cai ferate, drumuri si poduri- 1 inginer in specializarea constructii cai ferate, drumuri si poduri ? responsabil cu evidenta si raportarea cantitatilor si gestiunea economica a lucrarilor-2 specialisti in domeniul topografie/geodezieSe va prezenta minim un contract de executie lucrariin domeniuldrumuriincheiat in ultimii 5 ani. Valoarea contractului / contractelor (cumulata) sa fie minim 76.000.000 lei fara TVA . Contractele prezentate vor avea ca obiect - Lucrari de reabilitare/construire de drumuri Judetene sau Drumuri Nationale - dintre care cel putin unul derulat din sursade finantare externa nerambursabila.Certificate in domeniul de activitate constructii cai ferate drumuri si poduri: ISO 9001 (sau echivalent) - (nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului ISO 9001); -certificat ISO 14001 (sau echivalent) - (nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului ISO 14001) Certificat ISO 18001 (sau echivalent) - (nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului ISO 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
72/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Salaj, loc. Zalau, str. P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional-Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport; Domeniul major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13%Bugetul Local :2 %
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimjirescu, nr. 12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260/613850, Fax:  0260/613850
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, de catre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr. 12 , jud Salaj, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Tel. 0260/614120, Email:  [email protected], Fax:  0260/610097, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer