Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI : CONSTRUIRE CENTRU DE BATRANI IN LOCALITATEA SANTAUL MARE
Anunt de participare numarul 104706/28.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABORS
Adresa postala: Bors, nr.200, Localitatea: Bors, Cod postal: 417075, Romania, Punct(e) de contact: BATORIGEZA, Tel. 0259-316155, In atentia: LILEGEORGETA, Email: [email protected], Fax: 0259-417291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIELUCRARI : CONSTRUIRECENTRU DE BATRANIIN LOCALITATEASANTAUL MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud.Bihor, comuna Bors, loc.Santaul Mare
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari: Construire centru de batrani in localitatea Santaul Mare constandObiect 1 Constructii si instalatii
Obiect 2 Utilaje fara montaj si echipamente de transport
Obiect 3 Organizare santier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215212-6 - Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari: Construire centru de batrani in localitatea Santaul Mare constandObiect 1 Constructii si instalatii
Obiect 2 Utilaje fara montaj si echipamente de transport
Obiect 3 Organizare santier
Valoarea estimata fara TVA: 4, 681, 149RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 46000, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura 322-Renovarea, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant-Formular 12 C
Acorduri de asociere, conventii de inchiriere, contracte intre asociati, asociati si subcontractanti(daca este cazul)-Formular 13B
Declaratie eligibilitate-formular 12A
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor (neincadrarea in art.181)-formular 12B
Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la BS si BL originale sau copie legalizata
Certificat inregistrare emis de ORC-copie
Certificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor emis de ORC-original sau copie legalizata
Pt.persoanele juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Certificate care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, constituie conditie de calificare-original sau copie legalizata-traducere legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati-formular 7
Bilant contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati: 2007, 2008, 2009-inregistrat la organele competente-copie-Formular 4
Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este IMM
Identificare financiara pentru fiecare banca in parte, inclusiv Trezorerie-Formular 8
In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prag valoric minim pt.cifra medie de afaceri 8000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii cinci ani-formular 14
Experienta similara-fisa/fise de informatii privind experienta similara-Formular 15
Formular 12D-Declaratie privind informatiile de personal Cerinta minima:
Responsabil tehnic cu executia (RTE) pt.lucrari de constructii civile-minim 5 ani experienta
Responsabil tehnic cu calitatea (CQ)pt.lucrari de constructii civile-minim 5 ani experienta(sau angajament ferm a unei persoane autorizate, iar ca document justificativ se va atasa copie dupa atestat-autorizatie
Sef santier-pentru lucrarile specifice contractului-minim 5 ani experienta
-Responsabil cu protectia si securitatea muncii-minim 5 ani experienta (sau angajament ferm a unei persoane autorizate, iar ca document justificativ se va atasa copie dupa atestat-autorizatie)
Mod de dovedire:
Copie carti de munca(primele si ultimele 2 pagini)ale personalului si diplome, atestari, certificari, certificate eliberate de autoritati acreditate , in termen de valabilitate
-Formular 12E-Centralizator privind informatiile de personal-daca este cazul
-Formular 12 F-declaratie privind personalul pentru contract insotit de angajamentul ofertantului -formular 12 G-Se vor atasa:
-Curriculum vitae pt.fiecare din specialistii angajati in contract din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului
-Copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii sau certificate emise de autoritatile acreditate, in termen de valabilitate, carti de munca (daca este cazul contracte de munca vizate de ITM) detinute de experti necesare pentru implementarea contractului-Informatii privind subcontractantii-formular 13A
Certificate SR EN ISO 9001:2001(ISO 9001:2008) sau echivalent-copie
Managementul mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent-copie
Management al sanatatii si securitatii in munca cf.OHSAS 18001:2007-copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara-un contract cu valoare minima de 1000000 lei (fara tva)sau doua insumaate in valoare minima de 1500000 lei(fara tva)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1771/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 10:00
Locul: Judetul Bihor, Comuna Bors, nr.200, sediul Primariei Comunei Bors
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor, cf.art.33(2) HG 925/2006, membrii comisiei de evaluare, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European agricol pentru Dezvoltare Rurala -Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): tttp: //cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str.Parcul Traian , nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259-426728, Email: [email protected], Fax: 0259-426780
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNABORS(PRIMARIA COMUNEI BORS)
Adresa postala: Judetul Bihor, localitatea Bors, nr.200, Localitatea: Bors, Cod postal: 417075, Romania, Tel. 0259-316155, Email: [email protected], Fax: 0259-417291
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 10:07