Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI: MODERNIZAREA SI REABILITAREA STRAZILOR IN LOCALITATEA SANTION


Anunt de participare numarul 104657/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABORS
Adresa postala:  Bors, nr.200, Localitatea:  Bors, Cod postal:  417075, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGETA LILE, Tel. 0259-316155, Email:  [email protected], Fax:  0259-417291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIELUCRARI: MODERNIZAREA SI REABILITAREA STRAZILOR IN LOCALITATEASANTION
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Bihor, Comuna Bors, localitatea Santion
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea si reabilitate unei strazi L=1120 ml, l=6 ml, prin : reparatii strat suport din beton, strat antifisuraMADM 25 de 8 cm, imbracaminte bin BA18 4 cm, podete tubulare, racorduri drumuri laterale, semnalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare si reabilitate strada L=1120 ml , l=6 ml
Obiecte: terasamente, suprastructura , podete, organizare santier
Valoarea estimata fara TVA: 1, 145, 832RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala -Masura 322, Renovarea , dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant-Formular 12 C
Declaratie eligibilitate-Formular 12A
Declarate privind indeplinirea obligatiilor de plata (neincadrarea in art.181)formular 12B
Certificate de atestare fiscala privind plata oblig.la BS si BL originale sau copie legalizata
Certificat inregistrare emis de ORC-copie
Certificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor emis de ORC-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati-Formular 7
Bilant contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati 2007, 2008, 2009 inregistrat la organele competente-copie
Identificare financiara pentru fiecare banca in parte, inclusiv Trezorerie-Formular 8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prag minim valoric pentru cifra medie anulala pe ultimii trei ani 2000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii cinci ani-Formular 14
Experienta similara-Formular 15-copie contract, recomandare beneficiar-original sau copie legalizata, PV receptie la terminarea lucrarilor sau finala-copie
Informatii privind personalul: Formular 12D, 12E, 12F, 12G-respons.RTE minim 5 ani exper., resp.CQ min.5 ani exp., sef santier minim 5 ani exp.
Inform.privind utilajele-Formular 12H, Statie mixturi asfaltice, repartizator mixturi, laborator incercari mixturi in proprietate sau inchiriate
Informatii privind subcontractantii-form.13A,
Certificat ISO 9001:2001(2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: minim un contract 800000 leisau doua insumate 1100000 lei fara tva
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1771/3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 10:00
Locul: Jud.Bihor, Com.Bors nr.200, sediul Primariei Comunei Bors
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate sa asiste la deschiderea ofertelor , cf.art.33 (2)HG 925/2006, membrii Comisiei de evaluare, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREACONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Str.Parcul Traian, nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426728, Email:  [email protected], Fax:  0259-426780
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNABORS(PRIMARIA COMUNEI BORS)
Adresa postala:  Jud.Bihor, loc.loc.Bors nr.200, Localitatea:  Bors, Cod postal:  417075, Romania, Tel. 0259-316155, Email:  [email protected], Fax:  0259-417291
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer