Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie- Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate in comuna Victoria, judetul Iasi


Anunt de participare numarul 65152/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VICTORIA
Adresa postala: Consiliul Local Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Localitatea: Victoria, Cod postal: 707580, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CRETU, Tel.0232-295120, Email: [email protected], Fax: 0232-295120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie- Sistem de canalizaresi epurare a apelor uzate in comuna Victoria, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: intravilanul localitatilor componente(satele Victoria, Sculeni, Stinca, Sendreni, Luceni, Icuseni, Frasuleni)si extravilanul comunei Victoria, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va executa un sistem de canalizare si epurare a apelor uzate, statii de pompare, statii de epurare, imprejmuiri si racord electric aferent alimentarii cu energie electrica a obiectivului, conform documentatiei de atribuire a contractului de lucrari; conform caietuluide sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va executa un sistem de canalizare si epurare a apelor uzate, statii de pompare, statii de epurare, imprejmuiri si racord electric aferent alimentarii cu energie electrica a obiectivului, conform documentatiei de atribuire a contractului de lucrari; total retele de canalizare- 16.279 m; conducte de refulare- 10.797 m; statii de pompare- 17 buc. si o statie de epurare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 148, 000 si 11, 482, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, lit. j din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- 200.000 lei prin scrisoare de garantiebancara; garantia de buna garantie in cuantuum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat(MMDD)- O.G. nr. 40/2007, cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. nr. 904/2007,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile a art.181;Certificat fiscal privind situatiataxelor si impozitelor de stat de la ANAF/ Directia Generala a Finantelor Publice, valabil la data deschiderii ofertelor- in original sau copie legalizata; Certificate fiscale privind situatia texelor si impozitelor locale valabile eliberate de catre Directia Finantelor Publice Locale la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;Declaratie de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- in copie si valabil la data deschiderii ofertelor eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie legalizata, din care sa rezulte CodulCAEN 4221- lucrari de constructiea proiectelorutilitare pentru fluide;Autorizatii specifice domeniului de activitate(Atestate ANRE, CNSIPC, ARACO)si autorizatie eliberatade MMDD in copie legalizata;Actul constitutiv/, pentru a se dovedi obiectul de activitate corespunzator cu obiectul contractului- in copie legalizata;Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa nu fie mai mica de 31.200.000 lei;Bilant contabilpeanii 2005, 2006 si 2007 si ultima balanta de verificare , vizate si inregistrate de organele competente; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la/are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de bancisau orice mijloace financiare in valoare de minim 30% din valoarea investitiei necesare pentru finantarea inceperii lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrarilor efectuate in ultimii 5 ani;Recomandari de la beneficiari de servicii asemanatoare; recomnadari ISC ;Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat , asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si Curriculum Vitae al acestora ;Grafic cu lista personalului angajat alocat pentru indeplinirea contractului;Informatii generale despre ofertant;Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul;Asigurarea riscului profesional;Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001; ISO 14001 ; OHSAS 18001valabile la data deschiderii ofertelor;Experienta similara- cel putin 5(cinci) contracte de lucrari sistem de alimentare cu apa , canalizare si epurareaape uzate/reabilitari a statiilor de epurare a apelorin ultimii 5 ania caror valoare insumata sa fie ce putin egala cu valoareinvestitiei licitate; contracte fianlizate cu process verbal de receptie ce poarta viza ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 860 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Primariei Comunei Victoria, sat Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, zilnicde luni panavineri, intre orele 8, 00-14, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2008 12:00
Locul: Primaria Comunei Victoria, sat Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi- Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputerniciti ofertanti si primarul comunei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuirese va solicita prin scrisoare de intentie, iar ofertantul va intra in posesia acesteia in termen de 2 zile de la inregistrarea solicitarii , dupa achitarea contravalorii documentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu , nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232255907, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Victoria
Adresa postala: Primaria Comunei Victoria, sat Victoria, judetul Iasi, Localitatea: Victoria, Cod postal: 7007580, Romania, Tel.0232/295120, Email: [email protected], Fax: 0232/295120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer