Licitatie Publica - Executie 17 locuri de joaca ? 4 loturi
Anunt de participare numarul 107853/16.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. 0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie 17 locuri de joaca ? 4 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
17 locuri de joaca - 4 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17 LOCATII - 4 LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
in conformitate cu art. 122 lit. (j) din OUG 34/2006, pana la incidenta a 4.800.000 euro.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 36 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1-80.000 lei , Lot 2 - 35.000 lei , Lot 3 - 18.000 lei , Lot 4 - 42.000 leivalabilitatea garantiei de participare 90 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Istoricul litigiilor
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul National Registrului Comertului
Certificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice)
Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe Locale)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri globala - media anuala pe ultimii 3 ani (Formular B2) Lot 1- 8.400.000 lei respectiv1.985.815, 60 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Lot 2 - 3.800.000 lei respectiv898.345, 15 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Lot 3 ? 1.800.000 lei respectiv425.531, 91 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Lot 4 - 4.200.000 lei respectiv992.907, 80 euro(1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)
Prezentarea de oferte pentru mai multe loturi are ca efect cumularea valorii minime de calificare(exemplu: lot 1+2=12.200.000 lei ).
Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12 2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 - copii legalizate, cu traduceri legalizate, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor solicitate cu privire la obligatiile contractuale (daca exista) fata de alti beneficiari/clientiaflate in desfasurare (Formular nr.10).
Completare Formular nr.12 F ? contracte de lucrari din orice domeniu de activitate
Resurse tehnice - formular 12 H
Resurse umane- formular 12 ICertificat - ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent ? domeniu: lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
Acord de Asociere (Formular B1).Lista cuprinzand subcontractantii si implicarea in realizarea contractului(completare Formular nr.12 G).
Certificatul de conformitate de tip, eliberat de ISCIR CERTDeclaratia de conformitate a echipamentelor / aparatelor de joaca.Autorizatia emisa de ISCIR INSPECTAutorizatia de livrare a produselor / echipamentelor / aparatelor de joaca din partea producatoruluiFisele tehnice ale echipamentelor / aparatelor de joaca
Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formular 3).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare se vor prezenta maxim 2 contracte de lucrari de natura si complexitate similara incheiate in ultimii 5 ani , de ofertant sau asociati , cu o valoare cumulata , dupa cum urmeaza: Lot 1-3.800.000 lei (valoare fara TVA), respectiv898.345, 15 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Lot 2 - 1.750.000 lei (valoare fara TVA), respectiv413.711, 58 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Lot 3 ? 850.000 lei (valoare fara TVA), respectiv200.945, 63 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Lot 4 ? 2.000.000 lei (valoare fara TVA), respectiv472.813, 24 euro (1 euro = 4, 23 lei din data de 24.08.2010, curs B.N.R.)Prezentarea de oferte pentru mai multe loturi are ca efect cumularea valorii minime de calificare acelor doua contracte similare (exemplu lot 1+2=5.550.000 lei).Contractele similare trebuie sa cuprinda atat lucrari de amenajari peisagistice cit si locuri de joaca ( procurare + montaj ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.de runde ale LE: 1.Durata: 24 de ore.La LE, reducerea valorii ofertelor se poate realiza numai prin: diminuarea coef.de recapitulatie, respectiv cheltuieli indirecte, profit, OS.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 10:00
Locul: Sediul ADP Sector 2 din Sos. Electronicii nr.44, sector 2 , Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
da, imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atatsata integral prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spalaiul Independentei, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel. 0213198090, Email: [email protected], Fax: 021319674, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal, conform art. 256?2, alin. (1), lit. a) si alin (2) din O.U.G. 34/2006 cu mod. si complet. ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector 2
Adresa postala: Soseaua Electronicii nr. 44 , Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. 0212527796, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 14:22