Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie 17 locuri de joaca


Anunt de participare numarul 98210/19.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie 17 locuri de joaca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie 17 locuri de joaca - amenajare zone verzi, amenajare locuri de joaca, executie alei, imprejmuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17 amplasamente
Valoarea estimata fara TVA: 16, 468, 907RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cf.art.122, j/OUG 34, val.max.dif.dintre val.prez.proceduri si val.contr.ce urmeaza a fi atribuit.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 300.000 lei, valabila 120 de zile, constituita conf.Fisa de date , atasata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. (original sau copie legalizata)(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat)
2. Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul National Registrului Comertului (original sau copie legalizata)(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat)
3. Istoricul litigiilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri globala - media anuala pe ultimii 3 ani (Formular B2)32.000.000 lei, respectiv7.811.165 euro (1 euro = 4, 0967 lei din data de 06.04.2010, curs B.N.R.)
2. Bilant contabil-Vizat si inregistrat de organele competente la 31.12 2007 si 31.12.2008 - copii legalizate, cu traduceri legalizate, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Obligatii contractuale in desfasurare- daca exista - Formularul nr.10
2. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul nr.12 F
3. Asigurarea calitatii lucrarilor
4. Standarde de asigurarea calitatii-Certificat - ISO 9001 sau echivalent domeniu: lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
5. Standarde de protectia mediului- Certificat - ISO 14001 sau echivalent domeniu: lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
6. Sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale CertificatOHSAS 18001 sau echivalent domeniu: lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
7. Standard de responsabilitate sociala-CertificatSA 8000 sau echivalent domeniu: lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
8. Experienta similara- Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare se vor prezenta maxim 2 contracte de lucrari de natura si complexitate similara cu o valoare de minim 4.000.000 euro, respectiv 16.386.800 lei (valori fara TVA), incheiate in ultimii 5 ani de ofertant sau unul dintre asociati, (1 euro = 4, 0967 lei din data de 06.04.2010, curs B.N.R.)
Contractele similare trebuie sa fie pentru lucrari de amenajari peisagistice. Ponderea pentru amenajarea de locuri de joaca sa fie de minim 30 % din valoarea totala a acestora.9. Alte recomandari- cel putin 3
10.Prezentarea unui pre/contract de depozitare la o groapa de gunoi, a materialelor rezultate in procesul tehnologic.
11.Utilaje specifice lucrarii - conform fisa de date , atasata
12. Personal de specialitate, conform fisa de date atasata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala - licitatie electronica - conform fisa de date achizitie, atasata. Numarul de runde al licitatiei electronice 1. Durata unei runde 1 (una)zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2010 10:00
Locul: ADP Sector 2, Sos. Electronicii nr.44, Sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice delegat imputernicit de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata integral la prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spalaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.0213198090, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal, conform art. 2562, alin. (1), lit. a) si alin (2) din O.U.G. 34/2006 cu mod. si complet. ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ADP Sector 2
Adresa postala: Soseaua Electronicii nr. 44 , Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527796, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer