Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie bazin de inot pe str. Jiului nr. 163, sectorul 1, Bucuresti


Anunt de participare numarul 69744/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191013/249, 021319.10.42, In atentia: Domnului Marcel Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Sectorului 1
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191013/116, In atentia: Doamnei Diana Mocanu, Email: [email protected], Fax: 0213191011
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0213191906, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Fax: 0213191006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie bazin de inot pe str. Jiului nr. 163, sectorul 1, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str Jiului nr.163, sectorul 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura executia constructiei unui bazin competitional olimpic: bazin, spatii destinate publicului spectator, anexe pentru sportivi si personal administrativ - inclusiv instalatiile interioare aferente (instalatii sanitare, instalatii electrice, instalatii curenti slabi, instalatii termoventilare), dotari tehnice si amenajari exterioare (alei carosabile si pietonale, imprejmuiri, spatii verzi). Solutia de fundare: fundatii izolate de tip bloc si cuzinet si fundatii elastice. Structura: integral metalica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire bazin competitional olimpic: regim de inaltime P+1, suprafata construita desfasurata = 5240 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 500, 000 si 6, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 235.000, 00 leiGarantie de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei sectorului 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratii privind respect preved art 180 si 181 din OUG34/2006;certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente, valabile la data deschiderii ofertelor; certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului; certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile la 31.12.2005;31.12.2006;31.12.2007.2.Cifra medie globala de afaceri pentru anii 2005-2006-2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.semnate, stampilate, vizate de organele competente;2.9.300.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.personal de specialitate2.experienta similara3.certificarea sistemului de management al calitatii4. certificarea sistemului de management al protectiei mediului5. certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.un inginer constructor - specialitate constructii civile-structuri, cu vechime cel putin 10 ani; un inginer constructor - specialitate instalatii, cu vechime cel putin 10 ani; ce putin o persoana atestata ca responsabil tehnic cu executia; cel putin o persoana atestata pt controlul calit in constructii; persoana care va indeplini functia de sef de santier sa fie ing constr si sa aiba cel putin 10 ani vechime in conducerea santierelor2.cel putin un contract similar3.certificat ISO 9001 sau echivalent4.certificat ISO 14001 sau echivalent 5.certificat OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
30%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S172-229604 din 05.09.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2009 11:00
Locul: Primaria Sectorului 1 - Bucuresti, Bd. Banul Manta nr. 9, sector 1, etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati ai UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria sectorului 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta, nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.+40213191013/251, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2008 22:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer