Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE CONDUCTE DE TRANSPORT GAZE NATURALE SI RACORDURI LA S.R.M.


Anunt de intentie (utilitati) numarul 19090/14.01.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Adela Pinzar, Tel. 0269803200, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
EXECUTIE CONDUCTE DE TRANSPORT GAZE NATURALE SI RACORDURI LA S.R.M.
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari generale de conducte de gaze, reparatii, inlocuiri si demontari de conducte, racorduri la SRM, SCV, noduri tehnologice, amenajari teren, terasamente, betonari, probe de presiune, gamagrafieri, transpoarte, traversari obstacole, sub/supra traversari, montaj utilaje tehnologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2011
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.04.2011
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2011
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 45, 000, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii;nu se acorda avans;plata cv lucrarilor se poate face esalonat sau dupa receptia finala a lucrarilor, de regula in 30-90 zile de la inregistrarea facturii la achizitor.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
a-ofertantii trebuie sa detina urmatoarele autorizatii emise de ANRE: tip ETC ETR EDS tip Bb- ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001 sau doc echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Perioada de garantie a lucrarilor este de min 24 de luni de la data receptiei lucrarilor executate.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2011 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer