Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE CONSTRUCTIE ACOPERIS SI INCHIDERE PIATA CENTRALA NAVODARI


Anunt de participare numarul 12194/02.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULNAVODARI
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905 700, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Adrian Constantin, Tel.0241 - 760 353, Email: [email protected], Fax: 0241 - 761 606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE CONSTRUCTIE ACOPERIS SI INCHIDERE PIATA CENTRALA NAVODARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Piata Centrala - Oras Navodari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia acoperisului si inchiderea Pietei Centrale presupune inchiderea perimetrala a obiectivului, crearea unor sectoare noi, amplasarea de spatii comerciale inchise, de grupuri sanitare, iluminarea si ventilarea naturala a obiectivului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213141-3 - Piata acoperita (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea si inchiderea perimetrala a pietii-creare sectoare vindere branzeturi, legume etc..., amplasare spatii comerciale, grupuri sanitare, iluminare si ventilare naturala a obiectivului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Obiectivul se va executa in 6 luni, plata se va face in 2 ani de la data inceperii executiei.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 20000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului: bugetul local al Primariei si Consiliului Local Navodari; plata lucrarii se va face in cel mult 2 ani de la inceperea lucrarilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va incheia in conditiile prevazute de art. 44 si urm. din O.U.G. nr. 34/2006,
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea solicita prin contractul de achizitie publica ca executarea lucrarilor sa se realizeze in termenul prevazut de Proiectul nr.123/2005-12 luni, plata lucrarilor urmand a se face in termen de cel mult 2 ani de la data inceperii lucrarilor, in functie de prevederea bugetara a achizitorului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara in care operatorul economic este rezident; declaratie privind dotarile specifice, utilajele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;declaratie privind numarul mediu al personalului angajat;bilantul contabil aferent anului 2006;dosar al sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor - certificare ISO 9001:2000, 14001:2004, OHSAS 18001:2004 si programul calitatii aplicat pe proiect.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale;declaratie privind dotarile specifice, utilajele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;declaratie privind numarul mediu al personalului angajat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract similar cu valoare egala sau mai mare de 1 500 000 lei;
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: 6 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea autorizatiilor si avizelor stipulate de legislatia in vigoare pentru executia lucrarii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 90 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de elaborare si prezentare a ofertei poate fi ridicata de la sediul PrimarieiNavodari. Pretul documentatiei este de 90 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 15:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Navodari, Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760 353;0241-76 16 60.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei numiti prin Dispozitia Primarului Orasului Navodari si reprezentantii delegati/imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnrsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 272, alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA NAVODARI - DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel.0241-760353, Email: [email protected], Fax: 0241-761606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2007 19:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer