Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie constructie sediu OCPI Sibiu


Anunt de participare numarul 4262/05.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA SIBIU
Adresa postala: Calea Dumbravii 34, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550324, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Soare, Tel.0269-217477, Email: [email protected], Fax: 0269-218145, Adresa internet (URL): www.ocpisibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie constructie sediu OCPI Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sibiu, str. C. Dumbravii nr. 34
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie constructie sediu OCPI Sibiu D+P+3E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie constructie sediu OCPI Sibiu D+P+3E "la cheie"
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 8000 RON si garantie buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevaz la art. 181/OUG 34/2006
3. certificate privind plata impozitelor si taxelor, a taxelor locale si CAS
4. certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial
5. declaratie pe proprie raspundere privind nr. mediu anual al salariatilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale despre ofertant
2. cifra de aafaceri globala pe ultimii 3 ani
3. lichiditate generala
4. solvabilitate generala
5. bilantul contabil / ultimii 2 ani fiscali incheiati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie anuala >=8.300.000 RON2. lichiditate generala >100%3. solvabilitate generala >30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista lucrari / ultimii 5 ani similare lucrarii licitate
2.certificate de buna executie pt. lucrari similare
3.sistemul calitatii
4. certificat "responsabil tehnic cu executia"
5.informatii subcontractanti
6.declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice
7.informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personalului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.lucrari similare prin cumulare mai multe contracte de cel putin 6.200.000 RON2.dovada atestarii pt lucrarile de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2883/28.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin ordin de plata sau numerar RO21TREZ5765025XXX003952 Trezoreria Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 11:00
Locul: Sibiu, str. C. Dumbravii nr. 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si memebrii cooptati din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul NAtional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. nr. 38, sect. I, etaj 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cap. IX, OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OCPI SIBIU
Adresa postala: Str. C. Dumbravii nr. 34, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550324, Tel.0269217477, Email: [email protected], Fax: 0269218145, Adresa internet (URL): www.ocpisibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer