Licitatie Publica - EXECUTIE DE LUCRARI - COVOARE ASFALTICE defalcate pe urmatoarele loturi: LOT 1: DJ 108 S, LOT 2: DJ 108 B, LOT 3: DJ 110, LOT 4: DJ 110B, LOT 5: DJ 108D, LOT 6: DJ 109E
Anunt de participare numarul 101915/11.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE DE LUCRARI- COVOARE ASFALTICE defalcate pe urmatoarele loturi: LOT 1: DJ 108 S, LOT 2: DJ 108 B, LOT 3: DJ 110, LOT 4: DJ 110B, LOT 5: DJ 108D, LOT 6: DJ 109E
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - LOT 1: DJ 108 S: SIMISNA ? HASMAS ? ZALHA, km 4+700-21+000- LOT 2: DJ 108 B: SURDUC ? GIRBOU ? CERNUC, km 4+500-6+000, 12+000-15+000, 19+000-20+000
- LOT 3: DJ 110: CARASTELEC ? DJ 108 F, km 16+750-24+000
- LOT 4: DJ 110B: ILISUA ? LOMPIRT, km 12+333-15+908
- LOT 5: DJ 108D: CRISENI ? CEHU SILVANIEI ? LIM. JUD. MM, km 0+000-2+800, 3+200-22+550, 24+500-28+000
- LOT 6: DJ 109E: RUS ? BUZAS, km 31+000-35+900
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE DE LUCRARI- COVOARE ASFALTICE defalcate pe urmatoarele loturi:
- LOT 1: DJ 108 S: SIMISNA ? HASMAS ? ZALHA, km 4+700-21+000- LOT 2: DJ 108 B: SURDUC ? GIRBOU ? CERNUC, km 4+500-6+000, 12+000-15+000, 19+000-20+000
- LOT 3: DJ 110: CARASTELEC ? DJ 108 F, km 16+750-24+000
- LOT 4: DJ 110B: ILISUA ? LOMPIRT, km 12+333-15+908
- LOT 5: DJ 108D: CRISENI ? CEHU SILVANIEI ? LIM. JUD. MM, km 0+000-2+800, 3+200-22+550, 24+500-28+000
- LOT 6: DJ 109E: RUS ? BUZAS, km 31+000-35+900
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop EXECUTIA DE LUCRARI- COVOARE ASFALTICE defalcate pe urmatoarele loturi:
- LOT 1: DJ 108 S: SIMISNA ? HASMAS ? ZALHA, km 4+700-21+000- LOT 2: DJ 108 B: SURDUC ? GIRBOU ? CERNUC, km 4+500-6+000, 12+000-15+000, 19+000-20+000
- LOT 3: DJ 110: CARASTELEC ? DJ 108 F, km 16+750-24+000
- LOT 4: DJ 110B: ILISUA ? LOMPIRT, km 12+333-15+908
- LOT 5: DJ 108D: CRISENI ? CEHU SILVANIEI ? LIM. JUD. MM, km 0+000-2+800, 3+200-22+550, 24+500-28+000
- LOT 6: DJ 109E: RUS ? BUZAS, km 31+000-35+900.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 972, 914.72RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. isi rezerva dr. de a aplica preved. art.122, lit.j din OUG34/2006, in lim. val. estimate totale.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT1=57000lei; LOT2=17000lei; LOT3=22000lei; LOT4=8000lei; LOT5=98000lei; LOT6=15000lei; Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Declaratie privind calitatea de participant
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri
Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Informatii privindcapacitatea financiara
Cerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este pentru: - LOT 1:5700000 lei;
- LOT 2:1700000 lei;
- LOT 3:2200000 lei;
- LOT 4:880000 lei;
- LOT 5:9800000 lei;
- LOT 6:1500000 lei.In cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani va fi egala cu suma valorilor impuse pe loturile respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate
Declaratie privind echipamentele tehnice
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista cu experienta similaraCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta minim un contract de executie lucrari covoare asfaltice. Valoarea contractului / contractelor (cumulata) sa fie minim: - 2800000 lei fara TVA pentru LOT 1;
- 800000 lei fara TVA pentru LOT 2;
- 1100000 lei fara TVA pentru LOT 3;
-400000 lei fara TVA pentru LOT 4;
- 4900000 lei fara TVA pentru LOT 5;
-750000 lei fara TVA pentru LOT 6;In cazul participarii la mai multe loturi, se va prezenta minim un contract de executie lucrari covoare asfaltice. Valoarea contractului / contractelor (cumulata) va fi cel putin egala cu suma valorilor pentru loturile respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel. 0260/613850, Fax: 0260/611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. 0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 12:02