Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE DE LUCRARI - IMBRACAMINTE ASFALTICA USOARA - defalcate pe urmatoarele loturi:LOT 1 -DJ 110 B, LOT 2 -DJ 109R


Anunt de participare numarul 102630/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE DE LUCRARI- IMBRACAMINTE ASFALTICA USOARA - defalcate pe urmatoarele loturi: LOT 1 -DJ 110 B, LOT 2 -DJ 109R
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - LOT 1: DJ 110 B: BADACIN - ILISUA, km 4+250-8+750
- LOT 2: DJ 109 R: GALPIIA ? ROMITA, km 2+500-7+550
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE DE LUCRARI- IMBRACAMINTE ASFALTICA USOARA - defalcate pe urmatoarele loturi:
- LOT 1: DJ 110 B: BADACIN - ILISUA, km 4+250-8+750
- LOT 2: DJ 109 R: GALPIIA ? ROMITA, km 2+500-7+550
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop EXECUTIA DE LUCRARI- IMBRACAMINTE ASFALTICA USOARA - defalcate pe urmatoarele loturi:
- LOT 1: DJ 110 B: BADACIN - ILISUA, km 4+250-8+750
- LOT 2: DJ 109 R: GALPIIA ? ROMITA, km 2+500-7+550
Valoarea estimata fara TVA: 4, 242, 978.15RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. isi rezerva dr. de a aplica preved. art.122, lit.j din OUG34/2006, in lim. val. estimate totale
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT1=32500lei; LOT2=52000lei;Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatDeclaratie privind calitatea de participantCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriBilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009Informatii privind capacitatea financiaraCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este pentru: - LOT 1:3.200.000 lei;
- LOT 2:5.200.000 lei.In cazul depunerii ofertei pentru cele doua loturi valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani va fi egala cu suma valorilor impuse pe loturile respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate;
Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere in ultimii 3 ani;
Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil
Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari;Lista cu experienta similara;
Informatii privind subcontractantii / asociatii;Cerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta minim un contract de executie lucrari de imbracaminte asfaltica usoara. Valoarea contractului / contractelor (cumulata) sa fie minim: - 1.600.000 lei fara TVA pentru LOT 1;
- 2.600.000 lei fara TVA pentru LOT 2.In cazul participarii la toate loturile, se va prezenta minim un contract de executie lucrari imbracaminti asfaltice usoare. Valoarea contractului / contractelor (cumulata) va fi cel putin egala cu suma valorilor pentru loturile respective.In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260/613850, Fax:  0260/611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Tel. 0260-614120, Email:  [email protected], Fax:  0260-661097, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer