Licitatie Publica - Executie de lucrari Extindere si reamenajare ateliere si sali de clasa la baza de instruire a CERONAV
Anunt de participare numarul 81060/26.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Tagare, Tel.0241639595, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrariExtindere si reamenajare ateliere si sali de clasa la baza de instruire a CERONAV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Malul Lacului Mamaia, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demolare, executie lucrari de constructii, instalatii sanitare, alimentare cu apa, termice si electrice. Informatiile privind cantitatile de lucrari sunt prezentate in Lista cantitatilor de lucrari anexe la caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demolare, executie lucrari de constructii, instalatii sanitare, alimentare cu apa, termice si electrice. Informatiile privind cantitatile de lucrari sunt prezentate in Lista cantitatilor de lucrari anexe la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 620, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particire - 50000 leiGarantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006; Certificat fiscal impozite si taxe locale; Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului; Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind prin cifra de afaceri2. Ofertantul trebuie sa-si demonstreze situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente :
- Bilantul contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 2006
- Bilantul contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 2007
- Bilantul contabil aferent anului 2008, sau Extras din Bilantul Contabil la 31.12.2008, cu principalii indicatori, copie legalizata sau semnata si stampilata pe ultima pagina pentru conformitate3.- Scrisoare de Bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/contabil-financiar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala, pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 15.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani
2. Recomandari
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari (se vor depune Curriculum Vitae).5. Ofertantii vor prezentacertificare a sistemului de management al calitatii; certificare a sistemului de management de mediu;certificare privind securitatea muncii
6. Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 5 lucrari similare : constructii civile si hidrotehnice din care cel putin una sa contina executia unei constructii hidrotehnice cum ar fi : piscina din beton, bazin de inot acoperit, bazin de tratamentbazine de decantare, docuri, ecluze2. Cel putin cinci recomandari din partea beneficiarilor/clientilor si vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii4.Ofertantul are obligatia de a asigura responsabil tehnic cu executia, atestat de catre MDLP, cu valabilitate pe toata durata executiei lucrarii, se prezinta copie dupa autorizatie, responsabil cu calitatea CQ, responsabil cu sanatatea si securitatea muncii. Pentru indeplinirea contractului, ofertantul trebuie sa asigure personal calificat si competent in executia lucrarilor pentru toate specialitatile : rezistenta, instalatii, arhitectura (finisaje5. Ofertantii vor prezentacertificare a sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001-2001; certificare a sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/ 2005;certificare privind securitatea muncii SR EN ISO OH SAS 18001/2004, sau daca nu este certificat , documentele principale ale sistemului avizate de catre specialisti sau organisme agreate de M.L.P.A.T sau certificate de catre un organism de acreditare; copie legalizata sau semnata si stampilata pentru conformitate pe fiecare pagina6. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1.Licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 13:00
Locul: Constanta, Str. Pescarilor nr. 69A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 61.77.61
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CERONAV Biroul juridic, contencios si arhivare
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Tel.0241 63.95.95 int. 1143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 17:31