Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?
Anunt de participare numarul 140702/23.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Adresa postala: str. Micsunelelor, nr. 87, Localitatea: Dragomiresti-Vale, Cod postal: 077095, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Socol, Tel. +40 214367165, In atentia: Badulescu Emilia, Email: [email protected], Fax: +40 214367165, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragomirestivale.ro/contact.html, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucraripentru proiectul?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Dragomiresti Vale, jduetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de luucraripentru proiectul?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pnetru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov?: Constructii existente care urmeaza sa fie modernizate (extinse): scoala existenta, atelier de viticultura, camin elevi, sala de lectura, sala de fitness, centrala termica, sere, cantina; Constructii noi ce urmeaza a fi realizate: Garsoniere profesori, sala de sport, Teren de sport pentru fotbal pe gazon, cu gradene, Retele exterioare, Drumuri si alei in incinta ? Sistematizare verticala . Executia lucrarilor se va realiza cu respectarea documentatiei tehnice puse la dispozitia operatrilor economici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de fata are ca obiect executia de lucraripentru proiectul?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pnetru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov? in conformitate cucerintele documentatiei tehnice atasate prezentei fise de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 28, 717, 333RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1) Cuantumul garan?iei de particip este de 570000 lei;Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO19TREZ4215006XXX000289 deschis la Trezoreria Ilfov Cod fiscal :4736078 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in scanata in SEAP si in original la sediul autoritatii (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Echiv pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 6 zileperioada de valabilitate a garan?iei de participaretrebuie sa fie de cel putin 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.- Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului- Modul de constituire a garantiei de buna executie: in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Ofertantii vor preciza in cadrul propunerii financiare modalitatea de constituire a gar. de buna executie. Totodata, in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara, Domeniul major de interventie 3.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Art. 180 -Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- in original;Cazierul fiscal si cazierul judiciar pentru operatorul economic (firma)si cazierul judiciarpentru administratori (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006)- in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata. In cazul in care semnatarul ofertei nu este administratorul societatii, se va prezenta inclusiv cazierul judiciar al persoanei respective.
Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate si documentele solicitate se vor depune de fiecare asociat in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii ? 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - 2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/copieconforma cu originalul semnata si stampilata. 3. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul. 4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor. (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)^1 si d) va fi prezentata si de catre tertul sustinator.)
In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
c) Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)
d) Se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre ofertant/ membrii asocierii cat si de catre subcontractantsi de tertul sustinator si consilierii locali conform Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).
Persoanele ce detin functii de decizie in AC cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: ing. Socol Gheorghe-primar, jr. Nica Alexandru-secretar, ec. Sandu Roze Georgiana-contabil
Membri comisiei de evaluare
- Presedinte, insp. Badulescu Emilia
- Membru, insp. Matei Coman Maria
- Membru, ref. Bran Simona
- Rezerva, ref. Niculae Georgiana
Persoane care aproba bugetul comunei Dragomiresti Vale, consilierii locali: Antonescu Gheorghe, Bucur Ion, Chiri?a Marius, Constantin Iulian, Dan Florea, Dinu Niculina, Geanga?u Florea, Ilioiu Dumitru, Nedelciu Diana, Prispian Constantin, Savu Stefan, Serban Marian, Vasilescu Corneliu
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se vor prezenta: a ) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte administratorii si asociatii, sediul, datele de identificare ale societatii, faptul ca obiectele de activitate autorizate conform Legii 359/2004corespund activitatilor aferente contractului pe care urmeaza sa le desfasoare si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerintei in mod cumulativ de catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.
Nota: Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data depuneriiofertelor.
Documentele trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b) Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei emise de I.G.P. pentru montarea sistemelor de supraveghere valabila la data depunerii ofertelor, conform legii 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioaresau document echivalentc) Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei ANREtip corespunzatorin conformitate cu Ordinul nr. 90/2009., sau document echivalent, valabila la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.
Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin46.000.000 lei
Se va prezentaFormularul de Informatii Generalein original
Se vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceriOfertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Nota: In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Continuare cerinta 1
Se va prezentaFormularul de Informatii Generalein original
Documente suport:
Se vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceriOfertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus.Pentruechivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Nota: In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta 2
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la sau dispune de o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 2.000.000 Lei pentru a realiza cash-flow de executie, care ar puteafi destinatsustinerii indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de 3 luni de la data semnarii acestuia
Continuare cerinta 2
Se vor prezenta in original dovezi din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, pentru o perioada de 3 luni de la data semnarii acestuia;documente eliberate de banca operatorului economic si, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor gradului de indatorare - rata datoriilor, solvabilitatea generala, solvabilitatea patrimoniala, calculul indicatorilor de lichiditate - lichididatea generala, lichiditatea curenta, lichididatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor).
Cerinta 3
Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o societate de asigurari
Se va prezenta in original o declaratie pe propria raspundere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni), in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.
Se va prezenta : Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? in original
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Cerinta nr 2
Experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat cel mult 3 contracte cu obiectlucrari de constructii / modernizare cladiri, similare celor ce fac obiectul prezentului contract sau echivalent a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 18.000.000 lei. exclusiv TVA.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Continuare cerinta 2
prezentarea unor certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective. prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;
Persoanele juridice straine vor atasa copii dupadocumentele similare, insotite de traducere autorizata
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Cerinta nr 3
Informatii referitoare la personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- in original
Cerinta nr. 4
Capacitatea profesionalaSe solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat- in originalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :
1. Coordonator de proiect- studii superioare de lunga durata; certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in managementul de proiecte,
- participarea pe parcursul profesional la cel putinun contract de executie lucrari de construcrtie/ modernizareconstructii2 Sef santier-Inginer constructii civile custudii superioare de profil de lunga durata; experienta in domeniul studiilorde minim 3 ani
- participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontract similar
3. Inginerconstructii civile ? responsabil pentru coordonare executie lucrari constructii- absolvent studii superioare de specialitate de lunga durata, experienta in domeniul studiilorde minim 3 ani, participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontract4. Inginer electrice ? studii superioare lunga durata in domeniul ingineresc (electrotehnica/ isntalatii/ energetica/ electronica)
- detinerea atrestatului de specialitateANRE (sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi realizate
5 Inginer instalatii sanitare ? absolvent studii superioare de specialitate de lunga durata, experienta in domeniul studiilorde minim 3 ani
- participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde executie lucrari similare celor pentru care este propus in prezentul contract
6. Inginer instalatii termice - absolvent studii superioare de specialitate de lunga durata, experienta in domeniul studiilorde minim 3 ani
- participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde executie lucrari similare celor pentru care este propus in prezentul contract
7. Inginer instalatii ventilatie - absolvent studii superioare de specialitate de lunga durata ( Fac. Instalatii), experienta in domeniul studiilorde minim 3 ani
- participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde executie lucrari similare celor pentru care este propus in prezentul contract
8. Inginerlucrari iluminat? studii superioare lunga durata in domeniul ingineresc, absolvent de cursuri atestate de luminotehnica cu certificat emis de CNRI sau orice alt document echivalent.
9. Inginer sistem- studii sup. de lunga durata in domeniulElectronica/Electrotehnica/Automatizari/Telecomunicatii/etc.- atestat/certificat pentru executie lucrari sisteme de securitate (ARTS sau echivalent);
10. Inginer horticol: - studii sup. de profil in domeniul horticol;
- minim 2 ani experienta indomeniul studiilor - participarea in calitate de ing. horticol la cel putin unui contract de executie amenajare spatii verzi
11Coordonator SSM ? cu atestare in conditiile Legii 319/2006 privind protectia si securitatea muncii.
12. Responsabil PSI - cu atestare, conform legislatiei in vigoare13. Responsabili tehnici cu executia in domeniile aplicabile prezentelor lucrari de executiesi a caror obligativitate este reglementata prin legislatia in vigoare.Nota: nu se accepta cumularea pozitiilor pentru personalul propus
Continuare cerinta 4
Se solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat- in originalNu se acceptapropunerea unor persoane de specialitate care sa ocupedoua sau mai multe pozitiidin cele mentionateIn sensul prevederilor de mai sus, ofertantii
vor prezenta documente suport
corespunzatoare din care sa reiasa
indeplinirea cerintelor solicitate, astfel:
-CV semnat de titular, datat si insotit de documente support din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare
- dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau extras din REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respectivesi/ sau angajamentul ferm de colaborare si/saudeclaratii de disponibilitate
- diplome privind specializarea personalului
(studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala).
Cerinta nr 5
Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice detinute, indiferent de modalitatea juridica
Se vor prezenta dovezi ale detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a tuturor echipamentelor solicitate.
Continuare cerinta 5
Ofertantul trebuie sa prezinte Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantii trebuie sa isi dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfe incat sa faca dovada capacitatii de a se acoperi executia lucrarilor, functie de graficul de executie propus si in corelare cu numar de ore de utilaje.Pentru demonstrarea capabilitatii utilajelorse vor prezenta fise tehnice sau documente echivalente din care sa rezultecapacitatea si productivitatea acestora, rezultand astfelun numar adecvat de utilaje/ echipamente
Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
In acest sens, se va completa in original oDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, sispecializarea acestora Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in originalIn vederea certificarii faptului ca subcontractantii declarati sunt autorizati legal sa desfasoare partea din contract precizata, se vor prezenta in copie certificate constatatoare emise de ONRCdin care sa reiasa faptul ca obiectele de activitate autorizate conform Legii 359/2004corespund activitatilor aferente contractului pe care urmeaza sa le desfasoare
Cerinta nr. 7
Informatii privindasocierea
Se va prezentala momentuldepunerii ofertei formularulAcord de asociere in original
Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare-
Cerinta nr. 1
Certificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 9001 sau echivalent
Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului, aflat/ in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Cerinta nr. 2
Certificarea standardului de management al sistemului calitatii din implementat in baza ISO 14001 sau echivalent
Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului, aflat/aflate in termen devalabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor
(emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim 70puncte. - pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: Ppret= (pret minim / pret ofertat) x 70
2.
Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere: criteriul este descris in documentul criteriul de atribuire si factori de evaluare
3.
Durata de garantie acordata lucrarii
5%
Descriere: criteriul este descris in documentul criteriul de atribuire si factori de evaluare
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante indicat la pct I.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, delegati UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional2007-2013 , Axa prioritara 3- Imbunatatirea infrastructurii sociale; Domeniul deinterventie 3.4 -Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clasamentul va fi stabilit in ordinea descrescatoare punctajelor totale obtinute.In caz de egalitate a punctajelor, departajarea se face prin compararea preturilor ofertate, oferta cu pretul cel mai mic fiind castigatoare. In cazul in care si preturile ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, se va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii.Conform art. 201 din OUG 34/2006 in vederea asigurarii unui tratament egal al op. ec. , dupa depunerea ofertelor nu este permisa , pe timpul evaluarii documentelor de calificare , completarea acestora cu alte certificatefiscale/atestate/ diplome/autorizatii/ contracte, etc., exceptand cazurile in care sunt aplicabileprevederile HG 925/2011 art 11 alin5 sicoroborat cuOrdin 509/2011 al ANRMAP . In urma eventualelor cereri de clarificari ale autoritatii contractante se vor accepta doar clarificari, detalieri si nuantari ale ofertei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conformart. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
Adresa postala: Str. Micsunelelor nr 87, Dragomiresti-Vale, judetul Ilfov, Localitatea: Comuna Dragomiresti Vale, Cod postal: 077095, Romania, Tel. +40 214367165, Email: [email protected], Fax: +40 214367165, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragomirestivale.ro/contact.html
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 14:32