Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie de lucrari suplimentare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu- Pietroasa- Cabana Padis, km 0+000 - 13+100 si km 19+650 - 35+100, L= 28,550 km judetul Bihor?


Anunt de participare numarul 142860/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: MONIKA BARANY, Tel. +40 0259441317, In atentia: CHESELI FILIP, Email: [email protected], Fax: +40 0259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie de lucrarisuplimentare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu- Pietroasa- Cabana Padis, km 0+000 - 13+100 si km 19+650 - 35+100, L= 28, 550 km judetul Bihor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 763 Sudrigiu- Pietroasa- Cabana Padis, km 0+000 - 13+100 si km 19+650 - 35+100, L= 28, 550 km judetul Bihor?
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie de lucrarisuplimentare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu- Pietroasa- Cabana Padis, km 0+000 - 13+100 si km 19+650 - 35+100, L= 28, 550 km judetul Bihor?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea lucrarilor suplimentare constand in: executia de rigole carosabile, executia lucrarilor de suprainaltare zid KM 20+495-20+590, si protectia zidurilor din beton impotriva agresivitatilor exterioare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu- Pietroasa- Cabana Padis, km 0+000 - 13+100 si km 19+650 - 35+100, L= 28, 550 km judetul Bihor finantat in cadrul Planului Operational Regional 2007-2013 ( POR)Suma aferenta procentului ?diverse si neprevazute? este de 69115.48 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 451, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din val.estim.(fara diverse si neprevazute) respectiv: 27646, 19 lei. Perioada de valab.60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu alta valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare. Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate din Bugetul Consiliului Judetean Bihor si Programului Operational Regional 2007-2013( POR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 2
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 5
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 6
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.
Cerinta nr. 7
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta completat Formularul nr. 5, in original de catre: Ofertant, Ofertantul asociat, Subcontractant, Tertul sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Presedinte ? Cornel Popa Carmen Soltanel - Secretarul JudetuluiKiss Alexandru ? Vicepresedinte Ioan Mang - Vicepresedinte Filip Cheseli? Director executiv Sarkady Zsolt Csaba ? Director executiv Dimitrie Musca ? Director executivSimon Maria- arhitect sefMaria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii PubliceNicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii PubliceAvrigeanu Ionel? Consilier judetean Bezi Ovidiu ? Consilier judetean Birta Florin-Alin ? Consilier judetean Bogdan Florin-Emil ? Consilier judeteanBogdan Traian ? Consilier judetean Bulzan Traian ? Consilier judeteanButi?ca Valentina ? Consilier judeteanCopil Ovidiu ? Consilier judeteanDer?idan Dan Ioan ? Consilier judeteanDume Dorel Marcel ? Consilier judeteanFoncea Gheorghe Dacian ? Consilier judetean
Forro; Laszlo; ? Consilier judeteanGherdan Nicolae ? Consilier judeteanGrim Andras ? Consilier jude?eanPetru? Vasile ? consilier jude?eanLascau Ioan ? Consilier judetean
Panti? Carmen- consilier Jude?eanMaghiar Calin? Consilier judeteanOros Florian-Victor ? Consilier judeteanPavel Emilian ? Consilier judeteanPop Viorel-Mircea ? Consilier judetean
Costa Traian ? Consilier judeteanSala Ioan ? Consilier judeteanSarkozi Alexandru ? Consilier judeteanScridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judeteanStrani? Mircea ? Consilier judeteanLakatos Ioan? consilier jude?eanSzabo; Stefan-Gheza ? Consilier judeteanToderici Mihai ? consilier jude?eanTurucz Maria ? Consilier judetean?irle Radu ? Consilier judeteanVolo?eniuc Dumitru ? Consilier judetean
Ofertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. (formularul 5) Cerinta nr. 1
Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de semnarea contractului, ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), executia de lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilanturi contabile sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 2
Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 2.600.000 lei. Se vor lua in calcul ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator.
Informatii privindangajamentul ferm
In cazul in care of isi dem situ econ si finan invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina exclud de la procedura conform art.180, art. 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 5, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta formularul nr. B doar in cazul in careoperatorul economic intentioneaza saseprevaleze de prevederile art. 11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul in care depuneti toate documentele solicitate pentru indeplinirea cerintelor de calificare, prezentareaformularului nr. B nu se impune, se va prezenta astfel formularul B cu mentiunea ? ?nu este cazul?.Se va prezenta in original Formular 6Formular 16 in original.Formular 17 daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie (de ex. copie conform cu originalul a procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractelor care dovedesc experienta similara, recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni, document constatator contract indeplinit corespunzator) pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Valoarea lucrarilor executate prezentate de operatorul economic ca dovada a experien?ei lui similare va fi de cel pu?in 1.300.000 de lei fara TVA. Valoarea se va ob?ine din minim 1 sau maxim 3 contracte de lucrari similare. Cursul de conversie leu/alta valuta se va rappt calculul niv minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prez de catre BCE pt anii aferenti contract prez cu titlu de experienta similara.
Cerinta nr. 2
Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, personal autorizat de specialitate. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.
Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri cel putin o peresoana; Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: CV; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent), copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor; copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului,
Responsabil cu controlul calitatii cel putin o persoana Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriuurmatoarele documente: CV, , decizia de numire in aceasta calitate; daca este cazul, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului,
Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea
Se va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.8, ca si personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe perioada efectiva de implicare in derularea contractului.
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei.In cazul in care operatorul ec. nu detine in proprietate dotarile solicitate, pe langa contractul de inchiriere, ofertantul va putea depune un angajament care va face dovada punerii la dispozitie.
Informatii privindangajamentul ferm. In cz in care of isi demonstr situ tehnica si profesio invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 5, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate). Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.
Informatii privind subcontractarea partea 1
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului, decl.priv.neincadrarea prev. art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 .
Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.
Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract.
In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partea lor d e implicare in contract, daca sunt prezentate.
In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?.
Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertei in conditiile art. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.
Se va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data limita de depunere a ofertei. Existenta certificatului ISO 14001demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilor necesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se pa prezenta in original Formular 7Se va prezenta completat Formularul nr. 8 si Anexa nr. 1 la Formularul nr. 8 in original.Se va prezenta in original anexa 2 la Formularul nr. 8, precum si documentele solicitate, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta in original anexa 2 la Formularul nr. 8, precum si documentele solicitate, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta in original ? Formular nr. 9.Se va prezenta completat Formularul nr. 10, in original.Formular 18 daca este cazul.- declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11, Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 din partea subcontractantului in original.- declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11, Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 din partea subcontractantului in original.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3836/27.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2013 12:00
Locul: Consiliul Judetean Bihor, Oradea, str. Parcul Traian nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 ( POR) Axa de interventie 2, Domeniul de interventie 2.1, cod SMIS 1418 Fondul European de Dezvoltare Regionala ? unul din fondurile structurale ale Uniuniii Europene, din bugetul de stat si o contributie din bugetul local.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca pe primul loc se claseaza doua oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer