Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari constructii de montaj AMENAJARE RAU ARGES PENTRU APARARE IMPOTRIVA INUNDATIILOR IN ZONA LOCALITATILOR POPA NAE GAISENI , JUD. GIURGIU?


Anunt de participare numarul 106237/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala:  str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110 147, Romania, Punct(e) de contact:  DELIA LITA, Tel. 0248 223449;0740247811, Email:  [email protected], Fax:  0248 220878, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari constructii de montaj AMENAJARERAUARGESPENTRU APARAREIMPOTRIVAINUNDATIILORINZONALOCALITATILORPOPANAEGAISENI , JUD. GIURGIU?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Executie de lucrari constructii de montaj AMENAJARERAUARGESPENTRU APARAREIMPOTRIVAINUNDATIILORINZONALOCALITATILORPOPANAEGAISENI , JUD. GIURGIU?
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de aparari de mal cu anrocamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Apararidemal- 1, 8 km
? Refaceredig- 0, 9 km
Valoarea estimata fara TVA: 7, 007, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gAr de particip.-140000 RON, valab.120 de zile de la data de depunere a ofertelor, respectiv de la 08.09.2010 la 05.01.2011 , gar.de buna exec -5% din valoarea contr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantat din credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006 si cofinantat de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
daca este cazul, asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic
-Declaratiiprivindeligibilitatea
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sa faca dovada esalonarii conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiilor curente
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
-istoricul litigiilor din ultimii 3 ani
-Certificat de inregistrareCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte inscrierea uneia dintre activitatile relevante pentru prezenta achizitie, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte inscrierea uneia dintre activitatile relevante pentru prezenta achizitie, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventeiLIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-ultimul bilant contabil aprobat, contul de profit si pierderi, toate anexele vizate si inregistrate la organele in drept
-fisa privind informatiile financiare-rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani
-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 14.000.000 lei faraTVA sau echivalentul in Euro, respectiv 5.945.940 EURO (1 EURO = 4.2471 RON la data de 02.08. 2010), inregistrata dinexecutia de lucrari;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani
-recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti
-informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor
-informatii privind efectivelemediianualealepersoanelorangajate si al cadrelor de conducere
-declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe specificul prestatiilor- certificat de atestare al sistemului de management al calitatii ( ISO 9001/2008 sau echivalent ) ;
- certificat de atestare al sistemului de management de mediu ( ISO 14001-2004 sau echivalent )-informatii privind masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca, in ultimii 5 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte cu o valoare egala sau mai mare de 7.000.000 lei fara TVA sau echivalentul in Euro 2.972.970 EURO (1 EURO = 4.2471 RON la data de 02.08.2010) contracte finalizate al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice de tipul diguri, regularizari de albii si consolidari si aparari de maluri; pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta contractele de executie care certifica experienta similara, insotite de copii ale Proceselor-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea solicitata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea Campulung, nr.6-8, jud.Arges cod postal 11014
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantat din credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006 si cofinantat de la bugetul de stat.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021314642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  str. victoriei 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110059, Romania, Tel. 0248219374, Fax:  0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea Consiliului sau dupa caz, instantei competente se face de catre partea vatamata in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic Contencios
Adresa postala:  str.Calea Campulung, nr.6-8, Arges , ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110147, Romania, Tel. 0248208718, Fax:  0248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer