Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari constructii de montaj „REGULARIZARE RAU CALMATUI , JUDETUL TELEORMAN"


Anunt de participare numarul 99791/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala:  str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110 147, Romania, Punct(e) de contact:  DELIA LITA, Tel. 0248 223449;0740247811, Email:  [email protected], Fax:  0248 220878, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari constructii de montaj „REGULARIZARERAUCALMATUI , JUDETULTELEORMAN"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Lucrarile se vor executa inzonaCranguri si SalciaPiatra, judetulTeleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile propuse a se executa sunt situate ?albia r?ui Calmatui, zonaCranguri si SalciaPiatra , judetulTeleorman, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in antemasuratori, proiectul tehnic si CaietuldeSarcini, a obiectivului de investitii . „ Regularizare rau Calmatui, judetulTeleorman ", respectiv: Recalibrare albie zona Cranguri L = 10, 300kmRecalibrare albie tronson Salcia-Piatra L= 39, 575 km
Valoarea estimata fara TVA: 6, 828, 571.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de particip.=120000, a) instr. de garantare emis de o societate bancara oride osocietatede asigurarib) - ordin de plata sauvirament bancargar.de buna exec. 5% din val.contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, cuprinse ?proiectul F/P 1579/2006 si cofinantat de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
daca este cazul , asociere in conditiile legii, asociate in participatiune legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiiprivindeligibilitatea
-cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sa faca dovada esalonarii conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiilor curente, valabile la data depunerii ofertelor
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
-istoricul litigiilor din ultimii 3 ani
-Certificat de ?egistrareCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte inscrierea uneia dintre activitatile relevante pentru prezenta achizitie, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice, lucrari de consolidari versanti si alunecari de teren si faptul ca nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventeiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte inscrierea uneia dintre activitatile relevante pentru prezenta achizitie, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice, lucrari de consolidari versanti si alunecari de teren si faptul ca nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventeiLIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-ultimul bilant contabilaprobat, contul de profit si pierderi, toate anexele vizate si ?egistrate la organele ?drept
-fisa privind informatiile financiare-rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani
-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
-Atunci c? un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 10.000.000 lei faraTVA sau echivalentul ?Euro, respectiv 2.426.006 EURO (1 EURO = 4.1220RON la data de 01.02. 2010), inregistrata dinexecutia de lucrari;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani
-recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti-informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor;
-informatii privind efectivelemediianualealepersoanelorangajate si al cadrelor de conducere,
-declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe specificul prestatiilor- certificat de atestare al sistemului de management al calitatii ( ISO 9001/2008 sau echivalent ) ;
- certificat de atestare al sistemului de management de mediu ( ISO 14001-2004 sau echivalent ) .LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita ca, ?ultimii 5 ani, ofertantul sa fi ?heiat si ?eplinit cel putin 1 (unu) contract cu o valoare egala sau mai mare de 6.000.000 lei faraTVAsau echivalentul ?Euro 1.455.604, 08 EURO (1 EURO = 4.1220RON la data de 01.02.2010) contract finalizat al carui obiect a fost executia de constructiisimilare de tipul: regularizarialbie, consolidari si aparari de mal, diguri, consolidari ale versantilor si alunecarilor de teren etc.;pentru demonstrarea ?eplinirii acestei solicitari se vor prezenta contractele de executie care certifica experienta similara, ?otite de copii ale Proceselor-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnica
45%
Descriere: conf.caiet de sarcini
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea C-lung, nr.6-8, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  110059, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  str.Victoriei, nr.22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110059, Romania, Tel. 0248/219374, Fax:  0248/223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea Consiliului sau dupa caz, instantei competente se face de catre partea vatamata in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-Contencios
Adresa postala:  str.Calea C-lung, nr.6-8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110147, Romania, Tel. 0248/208718, Fax:  0248/220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer