Licitatie Publica - Executie de lucrari de constructii - montaj . „ Marirea gradului de siguranta in exploatare a Acumularii Pecineagu , judetul Arges"
Anunt de participare numarul 100052/15.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. 0248 223449;0740247811, Email: [email protected], Fax: 0248 220878, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitate de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari de constructii - montaj . „ MarireagraduluidesigurantainexploatareaAcumulariiPecineagu , judetulArges"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate la barajulPecinreagu , judetulArges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in antemasuratori, proiectul tehnic si CaietuldeSarcini, a obiectivului de investitii . „ MarireagraduluidesigurantainexploatareaAcumulariiPecineagu , judetulArges"respectiv: • Reabilitaremascadeetansare• Instalatiehidraulicadeactionareaechipamentuluihidromecanic
• Instalatiisiechipamenteelectrice
• Sisteminformational
• Drumdeacceslabaraj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii montaj . „ MarireagraduluidesigurantainexploatareaAcumulariiPecineagu , judetulArges"
Lucrarile se vor executa labarajulPecineagu , judetulArges, conform specificatiilor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 22, 690, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. de part.: 450000 lei.Forma: a) instr. de gar. emis in cond legii de o societ. bancara oride osociet.de asig.b) - O.P. sauviramentbancargar.de buna exec.5 % dinval. contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantat din credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, cuprinse ?proiectul F/P 1579/2006 si cofinantat de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
daca este cazul, asociere in conditiile legii, asociatie in participatiune legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiiprivindeligibilitatea
-cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducere
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
-istoricul litigiilor din ultimii 3 ani
-Certificat de ?egistrare-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte inscrierea uneia dintre activitatile relevante pentru prezenta achizitie, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice, lucrari de consolidari drumuri, lucrari de consolidari versanti si alunecari de teren si faptul ca nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei .LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-bilantul contabil, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2009
-fisa privind informatiile financiare-rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei), respectiv 2007, 2008, 2009 ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 40.000.000 lei faraTVA sau echivalentul ?Euro, respectiv 9.704.027 EURO (1 EURO = 4.1220RON la data de 01.02. 2010), inregistrata dinexecutia de lucrari;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani
-recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti
-informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DUPA SINE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
-informatii privind efectivelemediianualealepersoanelorangajate si al cadrelor de conducere
-declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe specificul prestatiilor-certificat de atestare al sistemului de management al calitatii ( ISO 9001/2008 sau echivalent ) ;
- certificat de atestare al sistemului de management de mediu ( ISO 14001-2004 sau echivalent )- certificat de atestare al sistemului de management al responsabilitatii sociale ( SA 8000/2008 sau echivalent ) ;
- certificat de atestare al sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale ( OHSAS 18001/2007 sau echivalent ) .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita ca, ?ultimii 5 ani, ofertantul sa fi ?heiat si ?eplinit cel putin 1 (unu) contract cu o valoare egala sau mai mare de 20.000.000 lei faraTVAsau echivalentul ?Euro 4.825.014 EURO (1 EURO = 4.1220RON la data de 01.02.2010) contract finalizat al carui obiect a fost executia de constructii hidrotehnice de tipul constructia sau consolidarea barajelor din materiale locale si beton sau beton armat, consolidari de drumuri sau consolidari ale versantilor si alunecarilor de teren ; daca ofertantul nu a finalizat un contract de valoarea mai-sus mentionata, experienta similara se va certifica prin cumularea valorilor a cel mult 3 (trei) contracte ?valoare cumulata egala sau mai mare de 22.500.000 lei faraTVA sau echivalentul ?Euro, 5.458.515, 28 EURO (1 EURO = 4.1220RON la data de 01.02.2010), contracte finalizate a caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice de tipul constructia sauconsolidarea barajelor din materiale locale si beton sau beton armat, consolidari de drumuri sau consolidari ale versantilor si alunecarilor de teren; pentru demonstrarea ?eplinirii acestei solicitari se vor prezenta contractele de executie care certifica experienta similara, ?otite de copii ale Proceselor-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Pitesti, strada Calea Campulung , nr.6-8, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantat din credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, cuprinse ?proiectul F/P 1579/2006 si cofinantat de la bugetul de stat.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str.Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110059, Romania, Tel. 0248/219374, Fax: 0248/223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea Consiliului sau dupa caz, instantei competente se face de catre partea vatamata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autaoritatii considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-Contencios
Adresa postala: str.Calea C-lung, nr. 6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. 0248/208718, Fax: 0248/220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 11:21