Licitatie Publica - EXECUTIE DE LUCRARI EXTINDERE SI RK SEDIU PRIMARIE SI CAMIN CULTURAL (P+M) SI UTILITATI, COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 27250/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SECARIA (PRIMARIA)
Adresa postala: Primaria Secaria, Comuna Secaria, cod 107530, Prahova, Romania, Localitatea: Secaria, Cod postal: 107530, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Popa, Tel.0244394081, Email: [email protected], Fax: 0244394091
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ET. 4, CAM 418, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244514545, INT 251, In atentia: MIHAELA BERINDE, Fax: 0244511611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, INTRAREA D, PARTER, CAM 66, REGISTRATURA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE DE LUCRARI EXTINDERE SI RK SEDIU PRIMARIE SI CAMIN CULTURAL (P+M) SI UTILITATI, COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SECARIA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SI CAMIN CULRURAL(P+M) CU UTILITATI AFERENTE; RK-UL CLADIRII EXISTENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE CONSTRUCTIE 92, 80 MP, DIN CARE: 48, 50 MP MANSARDA44, 30 MP PARTER
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 030, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 10000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA PROIECTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat la data de 31.07.2007 si obligatiile de plata la bugetele locale, la sediul social, si punctele de lucru implicit, la trimestrul II 2007; certificat constatator emis de ORC emis cu maxim 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor (original sau copie legalizata); certificat de inregistrare fiscala (original sau copie legalizata); certificat de inregistrare fiscala (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de DGFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; fisa de informatii privind experienta similara insotita de copie dupa contractul nominalizat, proces verbal de receptie si recomandarea beneficiarului (toate pentru aceeasi lucrare); recomandari din partea altor beneficiari vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii; declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; manualul calitatii si PCCVI pentru lucrarea licitata; formularele C3 - C9 in program DOCLIB; grafic de executie; contract insusit prin semnatura si stampila ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Prahova, et. 2, cam 205 sau cont RO23TREZ52124510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA LOGISTICA, ET. 4, CAM 416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI SAU PERSOANELE IMPUTERNICITE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
POSIBILITATEA PRELUNGIRII DURATEI DE EXECUTIE A CONTRACTULUI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA JURIDIC, CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ 2, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244514454, Email: [email protected], Fax: 02445116111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 13:28