Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?EXECUTIE DE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT : ? Retea canalizare menajera si statie de epurare localitatile Mindra si Loamnes; Prima infiintare de retea pentru distributia apei in localitatile Loamnes si Mindra; Modernizare strada Moiste sat Alam


Anunt de participare numarul 112431/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LOAMNES (PRIMARIA LOAMNES)
Adresa postala:  str. Principala nr.203, Localitatea:  Loamnes, Cod postal:  557120, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Greavu, Tel. 0269537101, In atentia:  Rusu Nicolae, Email:  [email protected], Fax:  0269537179, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?EXECUTIE DE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT : ? Retea canalizare menajera si statie de epurarelocalitatile Mindra si Loamnes; Prima infiintare de retea pentru distributia apei in localitatile Loamnes si Mindra; Modernizare strada Moiste sat Alamor;, judetul Sibiu ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Loamnes, Mandra, Alamor, comuna Loamnes
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- EXECUTIE DE LUCRARI, pentru investitia: PROIECT INTEGRAT: - Actiunea 1Retea canalizare menajera si statie de epurarelocalitatile Mindra si Loamnes- Actiunea 2Prima infiintare de retea pentru distributia apei in localitatile Loamnes si Mindra- Actiunea 3Modernizare strada Moiste sat Alamor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform indicatorilordin Studiul de fezabilitate : - 13, 005Km de conducta de alimentare cu apa, din care 8, 350 Km neeligibili.-9, 149Km de conducta de canalizare-0, 650Km de drum
Valoarea estimata fara TVA: 11, 553, 294RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, forma: instrument de garantare emis de societate bancara sau de asigurari, in cuantum de 230.000 Lei. Garantie buna executie 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri FEADR, conform contractului de fiantare C322040873400021-17.06.2009-Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)in termen de valabilitate si fara datorii; Certificat cazier fiscal ? original sau copie;Cazier judiciar - original sau copie legalizata;Certificat constatator - emis de ORC de pe langa tribunalul competent valabil la data dep. ofertelor, in org. sau in copie legalizata (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor; Certificat de inregistrare eliberatde M.J. O.R.C. de pe langa tribunalul teritorial-copie legalizata;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta lucrari si servicii care fac ob. prezentului contract, in conformtiate cu tara de origine/tara in care operatorul ec. este stabilit, traduse in lb. romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii dupa bilanturile contabile, inclusiv contul de profit si pierdere, la data de 31.12.2007 31.12.2008, 31.12.2009, inregistrate la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditatea generala ( active circulante/datorii curente x 100 ) la 31.12.2009 sa fie cel putin 99%; Scrisori de bonitate bancara sau echivalent eliberata de catre o banca, o institutie financiara, societate de asigurari ( traducere daca este cazul ), pentru aceasta lucrare, in continutul caruia sa se precizeze situatia financiara a ofertantului siprin care sa se demonstreze ca are disponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru indeplinireacontractului, in suma de minim, echivalentul in lei a :1.600.000 Lei.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin :14.000.000 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2005-2009.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului insotit de documente care sa ateste ca operatorul economic dispune de ele ( copie dupa lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau documente echivalente ).
Documentul de atestare al Responsabilului Tehnic cu Executia ( RTE ), conf.Ord. MLPTL 777/2003in domeniile: I?constuctii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere.II-constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; tunele.IX?constuctii edilitare si de gospodarie comunala. Certificarea sistemului de management al calitatii prin prezentarea copiei legalizata dupa certificatul ISO9001 sau echivalent, emis de catre un organism acreditat.
Certificarea sistemului de management de mediu prin prezentarea copiei legalizata dupa certificatulISO14001 sau echivalent emis de catre un organism acreditat.Certificatele vor atesta cel putin unu din domeniile: - lucrari tehnico edilitate sau instalatii.
- lucrari de constructie de drumuri si autostrazi.Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii Formular 13;
Atestare tehnico-profesionala A.P.D.P. ? ASOCIATIA PROFESIONALA DE DRUMURI SI PODURI DIN ROMANIA, sau echivalent, pentru executia de drumuri, valabila la data deschiderii ofertelor.
? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, urmatoarele : - o lucrare de executie ? tehnico-edilitara (canalizare menajera sau sistem de alimentare cu apa) in valoare de minim 5.700.000 Lei ( fara T.V.A. ).- o lucrare de executie - modernizare drum in valoarede minim 1.250.000 Lei ( fara T.V.A. ).Fiecare fisa de experienta similara va fii insotita de copii dupa: -contract ;
-procesul verbal de: recepti la terminarea lucrarilor sau receptie la terminarea partiala sau receptie finala;
-recomandarea din partea beneficiarului;Se solicita asigurarea de catre ofertant a : - unui colectiv minim de specialitate pentru realizarea lucrarilor care fie format din : -1 Manager de contract-1 Manager de calitate-1 Sef desantier-1 InspectorS.S.M.-1 Inginer cu specializarea: instalatii/constructiihidrotenice-1 Inginer cu specializarea : C.F.D.P.-1 Inginer topometrist-1 Inginerelectrician autorizat A.N.R.E.(sau echivalent), carea sa aiba minim categoriile II BsiIII B(sau echivalent)-2 Sudori polietilena autorizati I.S.C.I.R.(sau echivalent)Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau in baza unui contract de inchiriere a minim urmatoarelor utilaje: -Autobasculante 2 buc.-Autoutilitare 1 buc.-Buldoexcavator 4 buc.-Excavator 2 buc.-Autogreder 2 buc.-Repartizator mixturi asfaltice 1 buc.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de Contracte ferme de servicii/furnizare in vigoare cu: -laborator de incercari, grad II;
-statie de betoane autorizata;
-statie de mixturi asfaltice.-Toate laboratoarele si statiile trebuie sa fie autorizate conform legislatiei in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participa doar op. ec. inreg. in SEAP si care se vor califica, ei vor fi anuntati si inscrisi de A.C. pentru etapa finala a lic.elec. care se va desf. intr-o singura runda de 24h.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4655/22.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 11:00
Locul: Sediulcomunei Loamnes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti, imputerniciti, observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul local si Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se poate efectua in mod individual sau in mod organizat de autoritatea contractantaindata de 14.12.2010, ora 11, 00dupa care se va intocmi un proces verbal de vizitare a amplasamentului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELALBA ? IULIASECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258-810289, Email:  [email protected], Fax:  0258 810286, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Loamnes
Adresa postala:  str. Principala nr. 203, Localitatea:  Lomanes, Cod postal:  557120, Romania, Tel. 0269/537101, Email:  [email protected], Fax:  0269/5371179, Adresa internet (URL):  www.comunaloamnes.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.12.2010 23:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer