Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari la obiectivul de investitii: Dezvoltare locala in comuna Parva, judetul Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 109470/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARVA (Consiliul Local al comunei Parva)
Adresa postala:  str Principala, nr 252, Localitatea:  Parva, Cod postal:  427210, Romania, Punct(e) de contact:  comuna Parva, Tel. 0263/ 367110, Fax:  0263/ 367110, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari la obiectivul de investitii: Dezvoltare locala in comuna Parva, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Parva, judetul Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere retele alimentare cu apa, Sistem de canalizare si statie de epurare, Amenajare strada Valea Izvoarelor si Valea Arsitei, Modernizare sediu primarie, Modernizare camin cultural
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul 1: Extindere retele alimentare cu apa
Obiectivul 2: Sistem de canalizare si statie de epurare
Obiectivul 3: Amenajare strada Valea Izvoarelor si Valea Arsitei
Obiectivul 4: Modernizare sediu primarie
Obiectivul 5: Modernizare camin cultural
Valoarea estimata fara TVA: 8, 857, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 175.000 leiGarantia de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care completeaza declaratia privind eligibilitatea, nu se afla in una din situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006, semneaza declaratia de participant la procedura, declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora, formularul privind contul de Trezorerie, sunt inregistrati ca persoane juridice conform Certificatului de inregistrare emis de ORC, prezinta un certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, si care au obiecte de activitate in domeniile necesare pentru executarea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate care sa ateste lipsa datoriilor fiscale si sociale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru in original / copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor .
Profituri nete pozitive la 31.12.2009, 31.2.2008 si 31.12.2007
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 17.000.000lei.
Prezetarea unui cash-flow realist, corect, si o scrisoare bancara de confirmare a fondurilor pt sustinerea lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care in ultimii 5 ani au semnat si finalizat: -un contract de lucrari privind infrastructura de drumuri in valoare de minim 2.700.000 lei fara TVA-un contract de lucrari privind infrastructura de apa si/sau apa uzata in valoare de min 4.500.000 lei fara TVA
-un contract de lucrari de constructii de cladiri in valoare de minim 500.000 lei fara TVA.Echipamentele din dotare destinate indeplinirii contractului sunt suficiente pentru executarea contractului.
Detinerea de statie de betoane si statie de mixturi asfaltice autorizate, cu un sistem de cantarire certificat de BRML, cu certificate de atestare, certificate de conformitate pentru produse din beton si pentru mixtura asfaltica valabile pe durata de valabilitate a ofertei.
Au relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor
Au angajati responsabili CQ si RTE atestati in domeniiile corespunzatoare obiectelor contractului.
Nominalizeaza sefii de santier.
Au angajati cel putin cate un inginer pentru fiecare din specialitatile: instalatii in constructii /constructii hidrotehnice, constuctii civile si drumuri si poduri, altii decat sef santier, CQ si RTE.
Au personalul de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor
Respectaconditiile de munca si de protectie a muncii.
Prezinta ISO9001:2001, ISO14001:2005, OHSAS18001:2007, SA8000:2008 sau echivalente.
Prezinta descrierea sistemului calitatii inclusiv listele cuprinzand procedurile aferente sistemului calitatii si un program de realizare a lucrarii.
Prezinta listele cuprinzand procedurile tehnice de executie ale principalelor categorii de lucrari privind realizarea contractului, planul de control al calitatii, verificari si incercari.
Prezinta lista laboratoratoarelor de specialitate specialitate autorizatePrezinta contracte sau precontracte privind depozitarea deseurilor de santier incheiate cu detinatori autorizati de astfel de depozite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen executie
15%
Descriere: cel mai scurt termen
3.
protectia mediului
15%
Descriere: utilaje performante
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 12:00
Locul: Primaria Parva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
observatori UCVAP, APDRP, reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren se va organiza in data de 21.10.2010 ora 10:00 la sediul Autoritatii Contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str Stefan cel Mare 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.431063, Fax:  0264.593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria PARVA
Adresa postala:  PARVA nr. 252, Localitatea:  PARVA, Cod postal:  427210, Romania, Tel. 0263-367110, Fax:  0263-367110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 22:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer