Licitatie Publica - Executie de lucrari la Proiect integrat: Alimentare cu apa, Canalizare ape uzate, statie de epurare, Modernizare drum comunal in localitatea Perisor si Reabilitare camin cultural in localitatea Zagra, judetul Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 108334/23.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZAGRA (PRIMARIA COMUNEI ZAGRA)
Adresa postala: ZAGRA 46, Localitatea: Zagra, Cod postal: 427385, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CEUCA, Tel. 0263/384132, Email: [email protected], Fax: 0263/384132, 384191, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari la Proiect integrat: Alimentare cu apa, Canalizare ape uzate, statie de epurare, Modernizare drum comunal in localitatea Perisor si Reabilitare camin cultural in localitatea Zagra, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna ZAGRA, judetul BISTRITA NASAUD, Romania
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari la Proiect integrat: Alimentare cu apa, Canalizare ape uzate, statie de epurare, Modernizare drum comunal in localitatea Perisor si Reabilitare camin cultural in localitatea Zagra, judetul Bistrita Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
OBIECTIV1.: Alimentare cu apa a localitatii Perisor, comuna Zagra, judetul Bistrita NasaudOBIECTIV2.: Canalizare ape uzate si statie de epurare pentru localitatea Perisor, comuna Zagra, judetul Bistrita Nasaud;OBIECTIV3.: Modernizare drum comunal in localitatea Perisor, comuna Zagra, judetul Bistrita Nasaud;
OBIECTIV4.: Reabilitare camin cultural in localitatea Zagra, judetul Bistrita Nasaud
Valoarea estimata fara TVA: 7, 378, 389RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 140.000 leiGarantia de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR masura 322 Contract de finantare - C 322040860600040 / 15.06.2009 intre APDRP si comuna ZAGRA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea
Ofertantul nu se afla in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora
Formularul privind contul de Trezorerie (liderul in cazul asocierilor)
Dovada inregistrarii ca persoane juridice conform Certificatului de inregistrare emis de ORC
Prezentarea certificatului consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, si care au obiecte de activitate in domeniile necesare pentru executarea contractului
Prezentarea certificatele care sa ateste lipsa datoriilor fiscale si sociale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in derularea executiei lucrarilor in original / copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profituri nete pozitive la 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 14.500.000 leiPrezentarea unui cash-flow realist, corect, si corelat cu cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP (3 luni de la data depunerii cererii de plata), precum si o scrisoare bancara de confirmare a fondurilor, cu o valoare suficienta pentru a asigura cash-flow-ul propus (minim 20 % din valoarea estimata a contractului cu TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Semnarea si finalizarea in ultimii 5 ani a: -un contract privind infrastrucura de apa/apa uzata in valoare de min 2.000.000 lei fara TVA)
-un contract de lucrari privind infrastructura de drumuri in valoare de minim 3.500.000 lei fara TVA-un contract de lucrari de constructii de cladiri in valoare de minim 400.000 lei fara TVA.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 5 ani, este data sedintei de deschidere a ofertelor.
Prezentarea de contracte, procese verbale de receptie fara obiectii. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate
Echipamentele din dotare destinate indeplinirii contractului sa fie considerate ca suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractuluiDovada detinerii de statie de betoane si statie de mixturi asfaltice autorizate.
Dovedirea de relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor, care au angajati responsabili CQ si RTE atestati in domeniiile corespunzatoare obiectelor contractului.
Existenta personalului de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilorRespectareaconditiile de munca si de protectie a muncii, Prezentarea certificatelor ISO9001:2001, ISO14001:2005, OHSAS18001:2007, SA8000:2008 sau echivalente
Descrierea rezonabila si realista a sistemului calitatii aplicat la lucrare, inclusiv listele cuprinzand procedurile aferente sistemului calitatii un program de realizare a lucrarii, listele cuprinzand procedurile tehnice de executie ale principalelor categorii de lucrari privind realizarea obiectivului, planul de control al calitatii, verificari si incercari, aplicate la lucrare.
Prezentarea listei laboratoratoarelor de specialitate autorizatePrezentarea de contracte sau precontracte privind depozitarea deseurilor de santier, incheiate cu detinatori autorizati de astfel de depozite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
15%
Descriere:
3.
Nivelul de protectie a mediului
15%
Descriere: Norma EURO sau anul de fabricatie ale utilajelor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 12:00
Locul: Comuna ZAGRA, str Principala 45, judetul BISTRITA NASAUD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR masura 322 Contract de finantare - C 322040860600040 / 15.06.2009 intre APDRP si comuna ZAGRA
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 29.09.2010, orele 10:00 la sediul CL ZAGRA, judetul BISTRITA NASAUD
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str Stefan cel Mare nr 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264/431.063, Fax: 0264/593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna ZAGRA
Adresa postala: str Principala 45, Localitatea: Zagra, Cod postal: 427385, Romania, Tel. +40/263/384.212, Fax: +40/263/384.209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 22:24