Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru consolidarea, reamenajarea si modernizarea IBB in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM
Anunt de participare numarul 103951/16.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel. 0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Instituttie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari pentru consolidarea, reamenajarea si modernizarea IBB in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari pentru consolidarea, reamenajarea si modernizarea IBB in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
45214610-9-Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
45223200-8-Lucrari de structura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari pentru consolidarea, reamenajarea si modernizarea IBB in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM
(Consolidarea si modernizarea corpului principal si al vivariumului - rezistenta, arhitectura, instalatii interioare, sanitare, electrice, termice, ventilatii, climatizare, curenti slabi; modernizarea serei - arhitectura, instalatii interioare, sanitare, electrice, termice, curenti slabi; Inlocuire instalatii exterioare alimentare cu apa, canalizare; Imprejmuire - panouri de plasa bordurata)
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantie de participare 200000 lei (100000 lei pentru IMM)- Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA (5% pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, in original sau copie legalizata, valabil la data examinarii ofertelor.
5. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data examinarii candidaturilor.
7. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului, conform prevederilor legii nr. 319/20068. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata.
9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte: Obiectul de activitate ? constructii; coduri CAEN: 4120, 4321, 4322, 4329.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri (media) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009): minim 20.000.000 lei
- bilantul contabil pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) inregistrat de catre o autoritate competenta.
- fisa cu informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.
a) Prezentarea a 1 contract finalizat in ultimii 5 ani de executie de lucrari privind consolidarea, reamenajrea si/sau modernizarea unei cladiri existente (cu suprafata desfasurata de cel putin 5500 mp), SAU
b) Prezentarea a 1 contract finalizat in ultimii 5 ani de executie de lucrari privind consolidarea, reamenajrea si/sau modernizarea unei cladiri existente (cu valoare de cel putin 1.000.000 lei).
c) copia unui contract insotita de recomandare- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Declaratie subcontractanti si specializarea acestora, acordul acestora de subcontractare.
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
- Lista lucrarilor in curs de executie
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
Cerinte minime obligatorii:
Echipa de personal de specialitate:
a) persoana cu studii superioare de lunga durata, cu experienta in coordonarea activitatilor in santierele de constructii - 5 ani vechime.b) inginer/subinginer constructor, specializarea constructii civile, 5/7 ani vechime, c) inginer/subinginer constructor, specializarea instalatii, 5/7 ani vechime.
d)instalator de gaze autorizat ANRE gradul II DB.e) electrician autorizat ANRE gradul IB.
f) persoana autorizata ISCIR ca responsabil tehnic cu sudura.
g) persoana autorizata ISCIR pentru instalarea si montarea ascensoarelor si a centralelor termice.
h) persoana autorizata ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul ?produse pentru constructii?, i) persoana autorizata, ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul constructii civile ? cel putin pentru constructii de categoria C.
j) persoana atestata, ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile.- standarde: ISO9001; ISO 14001; ISO18001 OHSAS
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
20%
Descriere: termen de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 10:15
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, etaj 1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatorii UCVAP, Comisia si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Piesele desenate din cadrul proiectului tehnic pot fi obtinute pe suport electronic (CD) de la sediul Institutului de Biologie din Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, persoana de contact doamna Roata Maricica, de luni pana vineri intre orele 8:00 ? 14:00, pe baza unei solicitari scrise. Ele nu pot fi incarcate in SEAP din cauza ca depasesc, fiecare document in parte, capacitatea de 5500kb.(In drept OUG 19/2009, art. II, alin 5 (2))
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia VIII, Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 15:40