Licitatie Publica - Executie de lucrari, pentru investitia: Imbunatatirea infrastructurii de apa potabila si apa uzata in comuna Dumesti, Judetul Iasi
Anunt de participare numarul 92246/15.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Sabaiduc, Tel.0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari, pentru investitia: Imbunatatirea infrastructurii de apa potabila si apa uzata in comuna Dumesti, Judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dumesti, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari, pentru investitia: Imbunatatirea infrastructurii de apa potabila si apa uzata in comuna Dumesti, Judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de lucrari anexate
Valoarea estimata fara TVA: 15, 579, 955RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitia de lucrari suplimentare neprevazute, care sa nu depaseasca 50 % din valoarea ctr initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
57 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - in valoare de 300000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85 % din bugetul MMDD; 15 % din bugetul autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala (ANAF; Certificat privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia Finantelor Publice Locale, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata; Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI CUMULATA, din ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim :30 000 000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratii privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2-Informatii privind Experienta similara.3 -DECLARATIA PRIVIND ECHIPAMANTELE TEHNICE4 - INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE5- DIVERSE: Contract cu un Cabinet medical de Medicina Muncii.-Autorizatii de sudori PEHD si contract de munca.-Autorizatii de sudorI OTEL si contract de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.).-Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. b.).-Se impune ca in ultimii 5 ani, sa fi executat si finalizat : b.1 - un contract similar, din punct de vedere al domeniului, dificultatii si conditiilor tehnice, pentru -Sistem de distributie a apei sau de canalizare ape uzate, care sa cuprinda: retea de distributie a apei;
-retea canalizare; -statie pompare, si -statie de epurare, in valoare de minim 12.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2009 11:00
Locul: Comuna Dumesti, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. A.Panu, Nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260.600, Email: [email protected], Fax: 0232-260.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 - 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce urmeaza a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Dumesti
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Tel.0232-322020, Fax: 0232-322020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2009 13:18