Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii -SISTEM DE CANALIZARE IN SATELE BUHALNITA SI POIANA MARULUI, COM. CEPLENITA, JUD. IASI


Anunt de participare numarul 84777/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CEPLENITA
Adresa postala: CEPLENITA, Localitatea: Ceplenita, Cod postal: 707070, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU LAIU, Tel.0232/730110, Email: [email protected], Fax: 0232/730840, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC SYLVER ROM SRL Iasi
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232217822, In atentia: Alexandru Macovei, Email: [email protected], Fax: 0232222288
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC SYLVER ROM SRL Iasi
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232217822, In atentia: Alexandru Macovei, Email: [email protected], Fax: 0232222288
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC SYLVER ROM SRL Iasi
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232217822, In atentia: Alexandru Macovei, Email: [email protected], Fax: 0232222288
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii -SISTEM DE CANALIZARE IN SATELE BUHALNITA SI POIANA MARULUI, COM. CEPLENITA, JUD. IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATELE BUHALNITA SI POIANA MARULUI, COM. CEPLENITA, JUD. IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie de lucrari pentru obiectivul de investitii -SISTEM DE CANALIZARE IN SATELE BUHALNITA SI POIANA MARULUI, COMUNA CEPLENITA, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii montaj la obiectivul de investitii SISTEM DE CANALIZARE IN SATELE BUHALNITA SI POIANA MARULUI, COMUNA CEPLENITA, JUDETUL IASI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 467, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura: 100.000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantat prin FEADR Programul National de Dezvoltare Rurala Masura 322 Renovarea si Dezvoltarea Satelor, fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic, certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, istoricul litigiilor din ultimii 3 ani, Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii (pentru persoane juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare, Informatii generale, Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, balanta la 30.04.2009, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 12.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (unu) contract cu o valoare egala sau mai mare de 1.900.000 RON, dovada finalizarii unui numar de 3 (trei)contracte de experienta similara (inclusiv contractul de valoare minima impusa), 3 recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti vizate de InspectoratuldeStatinConstructii, personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului cu verificarea calitatii, declaratie pe propria raspundere cu privire laefectivelemediianualealepersoanelorangajate, lista personalului muncitor angajat care isi va desfasura activitatea in santierul obiectivului de investitii, declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, documente a detinerii si/sau inchirierii utilajelor, echipamentelor si mijloacelor de transport care se regasesc in listele consumurilor de ore de functionarea utilajelor de constructiisi listele consumurilor privind transporturile din documentatia de atribuire, certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, responsabil tehnic cu executia (R.T.E.)atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX Constructii edilitare si de gospodarire comunala , responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat tehnico-profesional pentru domeniul I Constructii civile si industriale , responsabil cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ)pentru domeniul IX Constructii edilitare si de gospodarire comunala , responsabil cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ atestat tehnico-profesional pentru domeniul I Constructii civile si industriale, responsabil cu protectia muncii si sanatatea muncii atestat tehnico-profesional, informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (unu) contract cu o valoare egala sau mai mare de 1.900.000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei, in lei, fara TVA
51%
Descriere:
2.
Duratadeexecutie
5%
Descriere: in luni calendaristice
3.
Programul calitatii
44%
Descriere: Progr. cal. propuspentruexecutialucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la preturi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 11:00
Locul: strada Banu, numarul 6, cod postal 700127, Iasi - sediul consultantului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali / persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Masura 322 Renovarea si Dezvoltarea Satelor, fonduri structurale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: strada Anastasie Panu, numarul 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232217822, Fax: 0232222288
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer