Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru proiectul nr.SV/23/3/3.4/28/10.07.2009 intitulat "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, echiparea structurii educationale scoala cu clasele I-VIII Unitatea administrativ-teritoriala Ocnele Mari ? judetul Valcea?, cod SMIS 112
Anunt de participare numarul 113864/07.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA OCNELE MARI
Adresa postala: Str. A. I. Cuza, nr. 53, Localitatea: Ocnele Mari, Cod postal: 245900, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Banuta, Tel. 0250772024, Email: [email protected], Fax: 0250772270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari pentru proiectul nr.SV/23/3/3.4/28/10.07.2009 intitulat "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, echiparea structurii educationale scoala cu clasele I-VIII Unitatea administrativ-teritoriala Ocnele Mari ? judetul Valcea?, cod SMIS 11264.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Ocnele Mari, judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari de reabilitare si extindere a cladirilor;
Lucrari de instalatii aferente cladirilor;
Lucrari de racordare la utilitati: canal, gaze naturale;
Sistematizare verticala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare terenAmenajari pentru protectia mediului
Retele de record, utilitati exterioare incintei
Constructii si instalatii cladire CORP A
Constructii si instalatii cladire CORP B
Centrala termica
Rezervor apa incendiu si statie pompe
Valoarea estimata fara TVA: 5, 472, 297.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Declaratie bancara, in original, de acces la lichiditati, linii de credit, etc. in val. de minim 1 700 000 lei;Garan. de partic. in val. de 100.000 lei; Garan. de buna exec. de 5% din val. contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Buget local si Fonduri europene;Plata: 120 de zile de la comunicarea facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de ofertanti va fi legalizata la momentul semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 in vigoare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;
-Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale ale ofertantului;
-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), vizate siinregistrate la organele competente;
-Declaratie bancara prezentata in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 1 700 000 lei (30% din valoarea estimata a contractului).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009;
-Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare de 10 000 000 lei;
-Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) de 100% pentru exercitiul financiar aferent anului 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani aferente obiectului prezentei proceduri;
-Declaratia privind utilajele, echipamentele tehnologice, mijloace de transport, inclusiv dotaride care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului personalului angajatsi al cadrelor de conducere;
-CV-urile personalului de conducere si a persoanelor implicate in realizarea contractului insotite de acte doveditoare ( autorizari, atestate, dovezi ale experientei in domeniu);
-Declaratie de disponibilitate;
-Certificate: ISO 9001:2008 privindmanagementul calitatii;ISO 14001:2005;ISO 18001:2008, Certificat SA 8000:2008, valabile la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va prezenta in copieun contract similar ( care sa includa capitolele de lucrari prevazute la punctul II. 2.1) cu o valoare de minim 5.472.297, 00 lei fara TVA, cea fostfinalizat cu succes in ultimii 5 ani, la care va atasa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea beneficiarului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitati
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Moneda in care se va transmite oferta de pret este RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 11:00
Locul: Primaria Ocnele Mari, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 53, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluarea a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conditiile OUG nr. 34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic
Adresa postala: Str. Al. I. Cuza, nr. 53, Ocnele Mari, judetul Valcea, Localitatea: Ocnele Mari, Cod postal: 245900, Romania, Tel. 0250 772043, Email: [email protected], Fax: 0250 772270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2011 19:30