Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru proiectul NATO 3AF35002 ? Refacere/modificare pista decolare-aterizare Fetesti, conform proiect tehnic


Anunt de participare numarul 132841/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT PIRNECI, Tel. +40 213195858/2844, In atentia: BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 213198152, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari pentru proiectul NATO 3AF35002 ? Refacere/modificare pista decolare-aterizare Fetesti, conform proiect tehnic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: FETESTI, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere/modificare pista decolare-aterizare Fetesti, intr-un aeroport ? proiectul NATO 3AF35002, conform proiect tehnic existent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45235200-5 - Lucrari de constructii de piste de decolare si de aterizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari de reabilitare/extindere pista decolare/aterizare aeronave conform proiect tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 465, 723EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 euroPerioada de valabilitate min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, trebuie sa fie irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui respectand prevederile art.90 din HGR 925/2006.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FonduriNATOde securitate si buget M.Ap.N
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2
Vor fi exclusi din procedura operatorii economici inregistrati in alte tari decat:
Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii in conformitate cu Directiva NATO Bi-SC 85-1 cap. 8.5.Cerinta nr. 3
Vor fi exclusi din procedura operatorii economici straini care nu detin certificatul de eligibilitate obtinut conform legislatiei tarii in care sunt inregistrati.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, -Cazier fiscal
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: colonel Gheorghe Nistor ? seful unitatii militare 02523, colonel Paul Balasa ? loctiitorul sefului unitatii militare 02523 si locotenent-colonel Constantin Costeliu ? contabil sef, lt. col. Tiperciuc Nicu, Mr. Pirneci Robert, Mr. Popa Daniel, Mr. Ciulinaru Iulian, Slt. Codreanu Alina, Suciu Cristina, Maresi Catalin, Dobre Carmen, Gheorghiu Mihai, Nistor florenta, Stanca Anatolie, Pantiru Daniela.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depuin ofertele.
5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ofertantii au obligatia de a prezenta un ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA?
Operatorii economici straini vor prezenta un certificat de eligibilitate NATO eliberat de autoritatile abilitate din tara in care sunt inregistrati.
Neprezentarea acestui certificat duce la descalificarea ofertantului.
Nota: Se solicita tuturor ofertantilor asociati declaratiile cu privire la neincadrarea in art. 180, art. 181 si art. 69`1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertilor li se va solicita neincadrarea in prevederile art. 180, lit. a), c1) si d), art. 181 si art. 69`1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru subcontractanti se solicita doar o declaratie cu privire la neincadrarea in art. 69`1 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1
Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007), eliberat cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate, astfel:
cod CAEN 4211- Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.
De asemenea, din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata in cazul in care acesta nu a fost depus intr-una din aceste forme.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, in ultimii trei ani, trebuie sa fi depasit suma de 20.000.000euro.
Documente solicitate:
-Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri medie anuala pe anii 2009- 2011(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea)-Formularul E- copie scanata dupa original;
= Bilantul contabil sau extrase de bilant, pe anii 2009- 2011, avizate de catre organele in drept - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta nr. 2
1.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executiea lucrarii de 700 000 euro pentru o perioada de 3 luni.
Documente solicitate:
Declaratii bancare corespunzatoare sau alte mijloace financiare din care rezulta disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru o suma de mnim 700 000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1.Calitatea de participant la procedura
Documente solicitate:
-Declaratie privind calitatea de participare la procedura: - in nume propriu;
- asociere;
- cu subcontractanti.
Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular F1 din Sectiunea III, fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie; - lista cuprinzand subcontractantii care va cuprinde specializarea acestora, datele de identificare ale acestora precum si dovada inregistrarii lor intr-una din tarile: Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, SUA. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte
Cerinta nr. 2
Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a unui contract care sa aiba cel putin valoarea de 8.000.000 euro fara T.V.A, al carui obiect a fost executia si/sau modernizarea unor piste decolare-aterizare sau suprafete aeroportuare, drumuri nationale/expres, autostrazi.
Documente solicitate:
Declaratie privind lista principalelorLUCRARI SIMILARE executate in ultimii 5 ani(Formularul 1, 1B), pentru cele mai importante lucrari care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari. - Certificari de buna executie din partea beneficiarului/clientului ( Formular 1A) (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
- Copie dupa partile importante din contractul mentionat ca experienta similara;
- Copie PV de receptie la terminarea lucrarilor, doar in cazul in care a expirat perioada de garantie a lucrarilor care au fost prezentate ca experienta similara.
Cerinta nr. 3
Personal min:
1.Manager de proiect (coordonator proiect)
- experientaprofesionala min. 5 ani;
- experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier/aerian - min. 3 ani.
- experienta manager de proiect 3 ani.
2.Sef de santier ? inginer constructor
- experienta profesionala min. 5 ani;
- experienta prof. in constructii de infrastructura de transport rutier sau aerian -min. 3 ani
- experienta sef de santier min. 3 ani.
3.Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRT pentru domeniul de constructii II.
4.Responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii.
5.Specialisttestare materiale laborator;
6.Inginer structuri rutiere.
7.Inginer instalatii electrice
8.2 maistri si personal auxiliar, calificati.
Documente solicitate:
- formularul 2 si anexa la formularul 2
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la afectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Documente solicitate:
- Formularul nr.3 - Sectiunea III.
Informatii privind dotarile specifice
Doc. solicitate:
Declaratie privind dotarile tehnice min. de care dispune: - statie de preparare betoane cu productivitate de min.80 m3/ora, dotata cu echipament automatizarea operatiilor,
- utilaj asternere beton cu cofraje glisante, cu 4 senile min. (L = 6, 00 m, h =0, 3 m), cu echip. pt. pulverizarea lichidului de protectie/ realizarea strierii transversale a suprafetei betonului
2.laborator gradul 2 betoane si mixturi;
3.10 autobasculante de min. 12 tone cu prelata,
4.statie prep. mixturi cu capacitate de min 80 tone / ora;
5.repartizator-finisor asfalt;
6.3 cilindri compactori asfalt, pe pneuri;
7.4 autobasculante de 32 tone cu prelata, pentru transport mixturi asfaltice;
-3 taietoare de rosturi +1 rezerva, prevazute cu discuri cu diametrul de 450 mm;
8.utilaj de colmatare rosturi-utilaje terasiere (2 exc. cu cupa de 1 mc, 1 autogreder, 2 cil. compact. cu vibrare
9.2 buldoexcavat.
10.1 autogudronator
11.2 transp. de ciment
Cerinta nr. 1
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a produselor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Doc. solicitate:
-Prezentarea unor certificate (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Cerinta nr. 2
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minimede protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de lucrari? certificatISO 14000, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara, corespunzatoare categoriei de importanta a produselor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Documente solicitate:
Prezentarea unor certificate ?(in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A12269/14.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect NSIP (NATO Security Investment Program) no. 3AF35002 din pachetul de capabilitati CP 5A0062
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun 2 sau mai multe oferte care prezinta acelasi cel mai scazut pret, comisia va solicita ca si clarificare (prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP) incarcarea de catre ofertantii in cauza, a unor doc. ce vor contine o noua prop. financiara.Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Documentatia de atribuire este atasata la anuntul de participare. Finantarea este realizata din fonduri de securitate NATO si din bugetul M.Ap.N. Nu se percepe TVA, cf. Legea nr. 294 din 02.11.2007 si Ordinului nr. 3209/31.10.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02523 BUCURESTI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195858/2224, Email: [email protected], Fax: +40 213198152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer