Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru proiectul REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA


Anunt de participare numarul 98656/27.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Amara
Adresa postala: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Sohodoleanu, Tel.0243/266.102, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari pentru proiectul REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Amara, judetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari pentru proiectul " REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA"presupune:
Lucrari de arhitectura peisagistica;
Lucrari de arhitectura peisagistica a locurilor de joaca si a terenurilor de sport;
Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni;
Lucrari de instalatii electrice;
Instalare mobilier urban.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45112720-8-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
45112723-9-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.2)
45233260-9-Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
45233293-9-Instalare de mobilier stradal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12.769.260 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 12, 769, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 150.000 lei; garantia de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 5., Domeniul major de interventie 5.2.si Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Copie dupa CUI (codul unicde inregistrare); Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor);Persoane juridice straine-Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, sitraducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimi 3 ani (2006, 2007, 2008);Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) sa fie: minim 25.538.520 lei(pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 7.266.409 Euro (pentru persoanele juridice straine).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa de experienta similara, Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii 5 ani minim: 1)1 contract de executie de lucrari de arhitectura peisagistica privind: defrisarea vegetatiei uscate (min. 10 ha.);2)1 contract de executie de lucrari de arhitectura peisagistica privind: -plantare de material dendrologic: arbori/arbusti/rabate de flori (min. 17, 5 ha);3)1 contract de executie de lucrari de arhitectura peisagistica privind: -gazonare: cu vinca (planta inlocuitoare de gazon)/gazon (min. 20 ha.);4) 1 contract de executie de lucrari de arhitectura peisagistica a locurilor de joaca (min 1.900 mp);5) 1 contract de executie de lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport (6 terenuri de tenis/volei amenajate cu suprafata sintetica);6) 1 contract de constructii de cai de acces pentru pietoni: alei de promenada/piatete (min. 30.000 mp);7) 1 contract de lucrari de instalatii electrice ce presupune instalatie de iluminat public cu minim 300 stalpi de iluminat;8) 1 contract de instalare mobilier urban/stradal ce presupune instalarea a minim 350 banci;9) 1 contract de instalare mobilier urban/stradal ce presupune instalarea a minim 185 cosuri de gunoi.
Copii dupa contractele inscrise in Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Copii dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor a contractelor inscrise in declaratie; Referinte de la beneficiari (original sau copie legalizata) pentru fiecare contract. Lista acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, pe care le poate asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) pentru indeplinirea contractului;C.V.-urile personalului de specialitate ;Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Copie legalizata dupa Certificat ISO 9001, ISO 14001, certificarea conform standardului OHSAS 18001, certificat conform standardului SA 8000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
40%
Descriere: Conform documentatiei
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere: Conform documentatiei
4.
Durata de derulare a contractului
10%
Descriere: Conform documentatiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 14:30
Locul: Sediul Primaria Orasului Amara, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; reprezentanti ai ofertantului; reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2. - Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Ialomita
Adresa postala: B-dul. Cosminului, nr. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920064, Romania, Tel.0243236952, Email: [email protected], Fax: 0243232266
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Consiliului Local Amara
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Tel.0243236102, Email: [email protected], Fax: 0243236102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2010 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer