Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului "Amenajare rau Moldova si afluenti pe sectorul Fundu Moldovei-Gura Humorului, judet Suceava", obiect I - "Amenajare parau Humor, etapa II"


Anunt de participare numarul 69214/22.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului "Amenajare rau Moldova si afluenti pe sectorul Fundu Moldovei-Gura Humorului, judet Suceava", obiect I - "Amenajare parau Humor, etapa II"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile sunt amplasate pe paraul Humor in localitatea Manastirea Humorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita executarea lucrarilor pentru realizarea obiectului I - "Amenajare parau Humor, etapa II" al obiectivului de investitii "Amenajare rau Moldova si afluenti pe sectorul Fundu Moldovei-Gura Humorului, judet Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare lucrari de amenajare a albiei paraului Humor pe o lungime de cca. 4, 9 km: refacere umplutura in diguri; taluzuri protejate; praguri de fund; decolmatare albie.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 612, 889RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 200.000 lei. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantareaseasigura dinCREDIT EXTERN si cofinantare de la BUGETUL DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea;Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat; Certificatconstatatoremisde oficiulregistruluicomertului, dincaresarezulteobiectulactivitatii; Informatiigeneralealeoperatoruluieconomic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantuleconomicaprobatsiinregistrat la31.12.2006 si31.12.2007 si balanta la 31.10.2008 (copiesemnatasistampilatapefiecarepagina)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceripeultimii3 (trei) anisafiemai mare decat 21.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listalucrarilorexecutateinultimii5 (cinci) ani; Recomandaridinparteaaltorbeneficiari/clientipentru executia unor lucrari similare - lucrari hidrotehnice;Informatiiprivindpersonalultehnicdespecialitateresponsabilpentruexecutialucrarilor; Efectivelemediianualealepersoanelorangajate; Declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice; CertificatISO9001inconstructiisiinstalatii;certificat de atestare ISO 14001;Informatiiprivindmasuriledeprotectia muncii si protectiamediuluipecareoperatoruleconomiclepoateaplicaintimpulindepliniriicontractuluidelucrari;Informatiiprivindsubcontractantii (dacaestecazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantultrebuiesaprezintecelputinuncontractsimilarfinalizat cu o valoare egala sau mai mare de 6.400.000 lei sau cel putin 3 (trei) contracte de valoare cumulata egala sau mai mare de 10.800.000lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18316/19.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529 deschis la Trezoreria Bacau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2009 11:00
Locul: Directia Apelor , ,SIRET" Bacau, str. Cuza Voda, nr.1, Bacau - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat din credite externe acordate de B.D.C.E. si cofinantat de la Bugetul de Stat, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006.
VI.3) Alte informatii
Pentru obtinerea Documentatiei de Atribuire operatorii economici trebuie sa trimita autoritatii contractante o adresa in care exprima intentia de achizitionare a documentatiei. Codul Fiscal al D.A. SIRET Bacau este RO 18264854.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art.280 al.5 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer